AT&T משפרת את קישוריות האינטרנט של הדברים באמצעות שירותי לוויין חדשים

AT&T עוזרת לעסקים לחבר את הנכסים שלהם בכל העולם. באמצעות שירותי הקישוריות הלוויינית החדשים שלנו, חברות יכולות לנהל טוב יותר את התקנות האינטרנט של הדברים שלהן. הן יכולות לעקוב אחרי נכסים אפילו במקומות שהכי קשה להגיע אליהם.

ללקוחות עסקיים וממשלתיים יש לעיתים קרובות נכסים שמפוזרים ברחבי העולם. זה יכול להיות מאתגר למשוך נתונים ממכשירים באזורים מרוחקים עם קישוריות מוגבלת. תחשבו על מקומות כמו טרקטור בחווה, גנרטור במדבר או צינורות נפט באזורים מרוחקים. באמצעות קישוריות לוויינית והשירותים הסלולריים הקיימים שלנו, עסקים יכולים להבטיח שאפילו הנכסים הכי מבודדים שלהם פועלים באופן תקין.

חברנו לגלובקום, משלבת פתרונות גלובלית מובילה וחברת ניהול נתונים, כדי להשיק שירות חדש שמאפשר לקישוריות לוויינית לפעול באופן חלק עם הרשת הסלולרית שלנו. המשמעות היא שעסקים כבר לא צריכים לרכוש את שירותי הסלולר והלוויין שלהם בנפרד. אנחנו מספקים פתרון אחד משולב לניהול מכשירי, רשתות ויישומי אינטרנט של הדברים.

“אנחנו מציעים שירות “הכל במקום אחד” לקישוריות אינטרנט של הדברים”, אמר מייק טרויאנו, סגן נשיא, פתרונות האינטרנט של הדברים של AT&T. “ללקוחות שלנו יש עכשיו שירות גמיש, אמין ומאוד מאובטח כדי לנטר את הנכסים שלהם כמעט בכל מקום. הם לא צריכים לבחור פתרון קישוריות אחד על פני האחר — הם יכולים לקבל את כל החבילה”.

“עסקים רוצים יותר ניראות בזמן אמת לתוך הנכסים שלהם בקנה מידה גלובלי”, אמר ג’ון קירצ’נר, סגן נשיא בכיר,  מוצרים ואסטרטגיה תאגידית, גלובקום. “אנחנו עובדים עם AT&T כדי לספק קישוריות חלקה על גבי פלטפורמה אחת. אנחנו עוזרים לעסקים לאסוף ולנתח מידע קריטי בכל מקום שבו הנכסים שלהם נמצאים — בים או ביבשה — כדי ליצור שיפורים תפעוליים ותשואה קשה על ההשקעה”.

גרטנר חוזה ש-6.4 מיליארד “דברים” מקושרים יהיו בשימוש ב-2016, עלייה של 30% לעומת 2015**. לפי Markets and Markets, אלה עם קישוריות לוויינית יגדלו ב-9.8 אחוז לשנה בארבע השנים הבאות.

תגובות סגורות