חדשות היום

Eutelsat בוחרת בטכנולוגיה של גילת להפעלת שירותי פס רחב באמצעות לוויין במערב רוסיה

Eutelsat Communications, אחת ממפעילות התקשורת הלוויינית המובילות בעולם, מודיעה היום כי בחרה בגילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמיתשל טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, לצורך הפעלת מגוון שירותי פס רחב במערב רוסיה.

Eutelsat בחרה  ב- hub וטרמינלים קטניםלמשתמשי קצה של SkyEdge II-c הכולל את ה- X-Architecture לאספקת שירותי פס רחב באמצעות שימוש בלוויין ה- Express AMU1/EUTELSAT 36C החדש. ה-hub יותקן במרכז הלוויינים Dubna המופעל בידי RSCC, בקרבת מוסקבה. קיבולת הלוויין מרובה האלומות (HTS), הנסמכת על 18 אלומות בתדרי Ka, מספקת כיסוי רציף של מערב רוסיה, מקו החוף הארקטי עד לים הכספי.

קיריל יאנצ’נקו, מנכ”ל חברת Eutelsat Networks אשר תשווק את השירותים ברוסיה אמר: “פריסת התשתית הטכנולוגית של גילת היא אבן דרך חדשה אשר תקרב אותנו למועד ההשקה המסחרית של השירותים בחודש יולי. בחירתנו בגילת מניחה את היסודות ואת המרכיב המרכזי לתשתית פס רחב בעלת ביצועים גבוהים אשר תאפשר קישוריות באיכות גבוהה.”

“אנו גאים על כך שזכינו באמון Eutelsat בתחרות עם ספקי רשתות תקשורת לוויינית  מהמובילות בעולם. עבודה משותפת עם Eutelsat ברוסיה, מחזקת משמעותית את מעמדנו בשוק,” ציין רון לוין, מנהל תחום לקוחות אסטרטגיים בגילת. “ההסכם מעניק משנה תוקף לכך שה- X-Architecture המספק פלטפורמה יחידה לאפליקציות מרובות, היא המערכת המתקדמת ביותר עבור ה-HTS.”

תגובות סגורות