חדשות היום

HP חושפת את הנייד הדק ביותר בעולם

חברת HP הגביהה היום את רף חוויית מחשבי הפרמיום עם הצגתו של ה-HP Spectre, המחשב הנייד הדק ביותר בעולם1 בכנס מוצרי היוקרה של ניו יורק טיימס אינטרנשיונל.

  • שלדת אלומיניום המיוצרת במכונות CNC לעיבוד שבבי, דקה כמו סוללת AAA, בעובי של 10.4 מ”מ
  • מעבדי Core רבי עוצמה של אינטל Core i5, i7 המספקים ביצועים עילאיים.
  • חוויית צפייה מצוינת עם מסך מקצה לקצה בגודל 13.3 אינטש ברזולוציית Full HD ורמקולים של Bang & Olufson.

HP Spectre 13.3 - הנייד הדק בעולם 3הסדרה החדשה של מחשבי פרימיום HP Spectre הוצגו לראווה לצד מוצרים שתוכננו בשיתוף פעולה של HP עם המעצבים הידועים טורד בונטייה וג’ס האנה. שיתוף הפעולה הניב ניידים יוקרתיים בלעדיים, ובמהדורה מיוחדת, המציעים שילוב של אמנות גבוהה וטכנולוגיה מובילה.

“HP Spectre הוא הנוטבוק הדק בעולם ובשונה מרוב המחשבים הסופר דקים בשוק, במחשב HP אין פשרה בתחום העוצמה”, אמר לואיס פרין, מנהל, מוצרי צריכה, מערכות אישיות ב-EMEA, בחברת HP. “מהנדסי HP קובעים סטנדרט חדש במחשב ה-Spectre החדש עם תצוגה נפלאה מקצה לקצה, העוצמה של מעבדי ה-Core i, רמקולים של Bang & Olufsen ועיצוב סקסי ודק.

הנייד הדק ביותר בעולם

במהלך התכנון של ה-HP Spectre חשבה HP מחדש על כל מרכיבי המחשב כדי להבטיח את חוויית המשתמש הטובה ביותר יחד עם ביצועים מרביים. התוצאה היא מחשב נייד ברמת הפרמיום שאינו מכריח משתמשים להתפשר על סגנון, פונקציונאליות או ביצועים, ומציע תכונות ובניהן:

  • חלק תחתון המיוצר מסיבי פחם שיוצר פרופיל דק שהינו קל משקל ועמיד בו זמנית, כך שהמשקל הכולל של הנייד הוא 1.1 ק”ג בלבד.
  • הגימור כולל גווני נחושת מבריקה במיוחד שעברו ליטוש ידני בסגנון הנהוג בתחום התכשיטנות וציר בוכנה חדשני ומוסתר שיוצר תחושה של עיצוב ללא ציר ומציע הרגשה ומראה עילאיים במיוחד.
  • סוללה היברידית חדשנית שמחולקת לשתי פיסות צרות המספקות יחדיו עוצמה כמו סוללה יחידה, מציעות עד 9 שעות וחצי של חיי סוללה, ובו בזמן מאפשרות ליצור את הנייד הדק ביותר אי פעם.
  • תצוגת IPS מקצה לקצה עם כיסוי Corning Gorilla המספקת חוויית צפייה נהדרת לעריכת תמונות, שכלול מצגות וצפייה בסרטים.
  • מעבדי Core i5 ו-Core i7 ממשפחת הדור השישי של מעבדי ה-Core  מבית אינטל, אחסון מהיר במיוחד בדמות SSD בחיבור PCIe בנפח של 512 ג’יגה-בייט, וזיכרון עבודה בנפח של עד 8 ג’יגה-בייט שמתחברים כדי לספק ביצועים מיטביים. השילוב של מערכת הקירור בלחץ גבוה של אינטל מבטיח עבודה קרירה של המחשב גם בשילוב של מעבדים רבי עוצמה בחבילה קטנה.
  • רמקולי סטריאו מבית Bang & Olufsen  עם טכנולוגיית  HP Audio Boostהמספקים שילוב של חומרה ותוכנה כדי להעניק ללקוחות את עומק השמע שהם רוצים.
  • שלושה מחברי USB-C בתפקוד מלא, כולל שניים שתומכים ב-Thunderbolt לחיבורי קלט/פלט מהירים ומגוונים.

ENVY Hybrid החדש מציג לראווה עיצוב דק יותר, חיי סוללה ארוכים יותר ואפשרות לתצוגת 4K

HP Spectre 13.3 - הנייד הדק בעולם 1ה-HP ENVY x360 עם מסך 15.6 אינטש’ מציע שילוב של עוצמה וביצועים בפרופיל חדש ודק יותר. הוא דק יותר ב-21% ומציע חיי סוללה ארוכים יותר בהשוואה לדור הקודם עם משקל של 2.04 ק”ג ובעובי של 18.8 מ”מ בלבד. עם עיצוב מתכתי מקצה לקצה ה-HP ENVY x360 מציע כעת אפשרות לתצוגה ברזולוציה גבוהה יותר ללקוחות שרוצים לצפות בתכני 4K או לערוך תכנים כאלה. מאפייני המפתח כוללים:

  • חיי סוללה ארוכים יותר, עד 11 שעות בהשוואה ל-8 שעות בדור הקודם.
  • מעבדי Core i5/i7 מדור השישי למעבדי ה-Core של אינטל עם אפשרות לשבב תצוגה Iris GFX של אינטל או למעבדים כפולי ליבה, A9-9410, מהדור השישי של AMD עם תצוגת Radeon R3.
  • עד ל-8 ג’יגה-בייט של זיכרון מערכת ואפשרויות להתקן אחסון יחיד או כפול עם כונני HDD בנפח של 2 טרה-בייט או כונני SSD עם חיבור PCIe בנפח של עד 256 ג’יגה-בייט.
  • אפשרות לתצוגת Full HD ואודיו ברמת פרמיום עם טכנולוגיית ה- Audio Boost של HP וכוונון של Bang & Olufsen כדי להרחיב את החוויה הבידורית.
  • שתי יציאות USB 3.0 מסוג A כשאחת תומכת ב-HP USB Boost, יציאת USB 3.0 מסוג C להעברת מידע, מחבר HDMI וכן קורא כרטיסי SD.

עוצמה בניידי ENVY קלים יותר

הדור החדש של HP ENVY מציע עיצוב מתכתי חלק וכן עוצמה וביצועים גבוהים, וכן תצוגות עם זכוכית שטוחה מקצה לקצה לחוויות צפייה יפות. הוא מציע שלושה מחברי USB 3.0 ומחבר USB-C שתומכים בהעברת נתונים ומקלים על הוספת וחיבור אביזרים. כן משולב HP Fast Charge המאפשר למשתמשים לטעון את הסוללה עד ל-90% ב-90 דקות בלבד כשהמחשב כבוי. המכשיר קל יותר מקודמו כשה-ENVY עם מסך ה-15.6 אינטש שוקל כ-0.2 ק”ג פחות עם משקל של 1.99 ק”ג ועובי של 17.95 מ”מ.

הנייד HP ENVY עם מסך 15.6 אינטש מציע גם:

  • מבחר של מעבדי Core i של אינטל עד i7 עם שבב תצוגה UMA או Iris GFX של אינטל.
  • 16 ג’יגה-בייט זיכרון עבודה עם אפשרויות אחסון כפולות עם עד ל-1 טרה-בייט HDD או 256 ג’יגה-בייט ב-SSD עם מחבר PCIe.
  • תמיכה ב-Windows Hello עם אפשרות למצלמת HD IR.

HP Spectre Pro 13

למנהלים עסקיים ולמקצוענים שנמצאים בתנועה, HP מציגה גם את ה-HP Spectre Pro 13 G1 עם Windows 10 Pro. מלבד העיצוב המתקדם יש לו את העוצמה ואת הביצועים לימי עבודה עמוסים במיוחד. בנוסף לאפשרויות שכלולות ב-HP Care Pack, ה-HP Spectre Pro מציע שירותים ידידותיים לעסקים. לקוחות ארגוניים יכולים לבחור מבין מגוון שירותים וביניהם HP Configuration, HP Deployment ו-HP Custom Business Services לסביבת IT אישית ולהקטנת הוצאות ההגדרה. לקוחות SMB יכולים לבחור ב-Helpdesk by HP Care שיספק שירותים ברמה עולמית. HP Subscription כולל מוצרים ושירותים במחיר חודשי קבוע שמסייע לתזרים המזומנים באמצעות תכנית תשלומים חודשית.

1 מבוסס על ניתוח פנימי של HP מה-10 בפברואר 2016 של יצרנים המשווקים למעלה מ-1 מיליון מכשירים בעיצוב צדפה בשנה – מערכות הפעלה Windows או OSX שמחירם למעלה מ-4,000 דולר. המדידה מבוססת על heightZ.

תגובות סגורות