חדשות היום

Strategic Cyber Ventures משקיעה 5 מיליון דולר בחברה הישראלית

TrapX Security™, חברה ישראלית ומובילה עולמית בהגנה ואבטחת סיבר מתקדמת, הכריזה על צמיחה משמעותית בכל אחד מההיבטים הראשיים של עסקיה במהלך 2015. המומנטום של החברה מונע על ידי ביקוש מוגבר מצד לקוחות חדשים כמו כן על ידי השקעה נוספת של חמישה מיליון דולר מצד Strategic Cyber Ventures, מה שמביא את סך גיוס סדרהB  שלה ל-14 מיליון דולר. ביולי החברה הכריזה על גיוס של תשעה מיליון דולרים בגיוס הראשוני של סדרה B, בהובלת אינטל קפיטל וליברטי ישראל, יחד עם קבוצתBRM  וקרן אופוס קפיטל בארצות הברית.

בשנה הפיננסית שנסתיימה ב-31 לדצמבר 2015, סך ההזמנות השנתי שילש את עצמו, ובכך שיקף שיעור צמיחה של 300% לערך. צמיחה זו הונעה על ידי ביקוש נרחב לתוכנת DeceptionGrid™ של החברה.

“טכנולוגיית אבטחת המידע כשלה בפני התקפות הסייבר המתקדמות שאירעו במהלך 2016. DeceptionGrid של Trapx נצבת בחזית הטכנולוגיה של הטעיית התוקף. סטראטג’יק סייבר בחרה להשקיע ב- Trapx הודות לעליונות ארכיטקטורת אבטחת המידע, שתתמוך במערך ההגנה של אמריקה התאגידית כנגד פשעי סייבר,” כך טום קלרמן, סמנכ”ל סטראטג’יק סייבר. “התנופה של החברה, בייחוד בתחום בריאות, מיצבו את Trapx כספקית המובילה של טכנולוגיית הטעייה לבתי חולים, מתקני סיעוד מסביב לשעון (skilled nursing facilities), מרכזי אם.אר.איי ורנטגן וארגוני רופאים גדולים. אנחנו אופטימיים לגבי Trapx ומצפים כי היא תרחיב את פעילותה אל שווקים אנכיים נוספים, כולל ענף הפיננסים והתשתית החיונית.”

על מנת לנצל את התנופה, החברה הודיעה בנוסף כי היא ממנה סמנכ”ל שיווק חדש, כמו גם סמנכ”ל מוצרים וסמנכ”ל מחקר ופיתוח. אנטוני ג’יימס, אורי באך ודורון כהן יחדיו מביאים ניסון עסקי רלוונטי נרחב שיניע את נראות החברה, מכירותיה וסל המוצרים שלה.

“הודות למודעות שוק גוברת בנוגע להטעיה כטכנולוגיה משנת משחק בהגנה על רשתות כנגד מתקפות אפס ימים ואיומים מתקדמים, אימוץ פלטפורמת DeceptionGrid של Trapx על ידי עסקים עולה בקצב קבוע,” אומר גרג אנריקז, מנכ”ל  Trapx. “אנטוני, אורי ודורון מביאים לטרפקס תובנות עסקיות וטכניות עמוקות, כמו גם בתחום הלקוחות, מה שיאפשר לנו לנצל את ההזדמנות שמציב השוק הגדל הזה ולהאיץ את הרחבת קו המוצרים שלנו ולהניע את תנופת המכירות אל תוך שווקים אנכיים חדשים ומרגשים.”

 

הרחבת הצוות הניהולי של טראפקס

שלושת החברים החדשים שהתווספו לצוות הניהולי הם:

אנטוני ג’יימס, סמנכ”ל שיווק. לפני הצטרפותו לטרפקס, אנטוני שימש סגן נשיא מוצרים ושיווק ב- Cyphort. בנוסף, אנטוני שימש כסגן נשיא במספר עמדות בNetCidal, FireFly, Blue Coat Systems  ו- Fortinet.

אורי בך, סמנכ”ל מוצרים. לפני הצטרפותו לטרפקס אורי הועסק על ידי IBM Trusteer ו- NICE-Actimize, כמו גם על ידי גופיים ממשלתיים, בכללם משרד המשפטים ומשרד הביטחון (צה”ל).

דורון כהן, סמנכ”ל מחקר ופיתוח. לפני הצטרפותו לטרפקס דורון הוביל את חטיבת הארכיטקטורה, תכנון ופיתוח פתרונות עסקיים עבור Gemalto Identity Protection, שם הוא הניע את אסטרטגיית הטכנולוגיה וחדשנות המוצר.  ג’מלטו נרכשה על ידי SafeNet.

 

ציוני דרך של ארבעה חודשים

בנוסף למכירות שיא, טראפקס השיגה ציוני דרך משמעותיים בפלטפורמה במהלך ארבעת החודשים האחרונים:

–          הצטרפות הלקוח John Muir Health:  ג’ון מויר בריאות, מובילה בתחום הריאות באזור מפרץ סאן פרנסיסקו, בחרה ב- DceptionGrid של טרפקס על מנת לשפר את חיזוק הגנת הרשת שלה.

–          Momentum Partners Watch List: מומנטום פרטנרס, הממוקמים בעמק הסיליקון, המספקים שירותי ייעוץ אסטרטגי וכלכלי למייסדים\מנכ”לים ומוצעות מנהלים בתחום אבטחת המידע, הכלילו את טראפקס ברשימת 40 החברות שלהם בשליש השלישי של 2015.

–          DeceptionTokens ו- Advanced IR Server: טרפקס הכריזה על השקתה של DeceptionTokens ושרת ה- Advanced IR (AIR). DeceptionTokens מרחיבה באופן משמעותי את עומקה והיקפה של DeceptionGrid על ידי שילוב מערך של פיתיונות בתוך נקודות קצה IT ושרתים, בעוד שרת AIR מרחיב ויוצר אוטומציה של תגובות לתקריות, בכך מאפשר לצוותי אבטחה לעבור במהירות מזיהוי איומים לתגובה אפקטיבית.

–          פרס מגזין סייבר דיפנס: DeceptionGrid הוכרה כפתרון האבטחה החדשני של 2016 בפרסי מגזין סייבר דיפנס השנתיים.

–          ציון חיובי בסקירה במגזין SC:  DeceptionGrid קיבלה ציון חיובי בסקירת מגזין SC לחודש פברואר 2016 של פתרונות פעילים לזיהוי חדירות.

–          פרס InfoSecurity Guide: DeceptionGrid הגיעה לגמר בקטגוריית אבטחת הטעייה.

–          שותפות עם SecureData: SecureData, הספק המוביל של שירותי אבטחת מידע קצה-אל-קצה מנוהלים המתמחה באינטליגנציית איומים, נכנס לשותפות על מנת להשתמש ב DeceptionGrid כחלק מסל המוצרים המתרחב שלו המציע שירותים מנוהלים.

 

 

בתמונה: גרג אנריקז מנכ”ל טרפקס צלם: קולין פטיסון

תגובות סגורות