חדשות היום

ברי גליק מונה למנהל הפעילות העסקית שלNXP ישראל

ברי גליק מונה למנהל הפעילות העסקית של חברת NXP ישראל. הוא מחליף את שמואל ברקן, שכיהן כמנכ”ל משותף בחברה ופרש לאחרונה מתפקידו. גליק (47) הצטרף לחברת פריסקייל – כיום NXP – לפני כ-14 שנים (אז עוד הייתה חטיבה בתוך מוטורולה סמיקונדוקטור). בדצמבר 2015 התמזגה פריסקייל עם NXP Semiconductors.

במסגרת תפקידו, כמנהל ומוביל הפעילות העסקית של NXP ישראל,יהיה אחראי להמשך פיתוח עסקים ושיתופי פעולה עם כלל שוק ההייטק הישראלי, ולקידום מכירות של טכנולוגיות מתקדמות, בדגש על אינטרנט של הדברים.

לאורך קריירה של מעל 20 שנים בתחום הסמיקונדקטור, ברי שימש במגוון תפקידי שיווק, מכירות ופיתוח עסקי לרבות ניהול הפצה בישראל, במזרח התיכון ובאפריקה.

ניסיונו הטכנולוגי הרחב בשווקי התקשורת, התעשייה, והתחום הרפואי, מקנים לו יתרון בניתוח,בגיבוש תובנות ובהתווית אסטרטגיה שיווקית בתחומים העתידיים של ה-IoT, רכב האוטונומי, טכנולוגיה לבישה, הבית החכם וההתפתחויות בתחומי הטכנולוגיה הרפואית.

ברי הוא בעל תואר הנדסאי אלקטרוניקה של אוניברסיטת תל-אביב משנת 1992.

לדבריו: “אנו מתכוונים להגביר את הנוכחות של NXP בישראל, ולשרת את בסיס הלקוחות שלנו באמצעות מתן פתרונות מקצה לקצה באפליקציות הנוכחיות והעתידיות. יש בישראל מגוון עצום של אפליקציות וטכנולוגיות בתחומים של IOT, SECURITY, MEDICAL, ו- consumerIndustrial, לכל אלה אנו מספקים מענה”.

תגובות סגורות