חדשות היום

סנסיפרי, מפתחת החישנים הביומטריים לאביזרים לבישים וביגוד חכם, גייסה 5 מיליון דולר בהובלת Translink Capital

סנסיפרי (SENSIFREE) חלוצה עולמית בפיתוח של טכנולגיית חיישנים ביומטרייים ללא מגע, מודיעה היום על השלמת סבב גיוס של 5 מיליון דולר. קרן טרנסלינק קפיטל, שזו השקעתה הראשונה בחברה ישראלית, הובילה את הגיוס יחד עם UMC קפיטל, זרוע ההשקעות של UMC (NYSE: UMC) ומשקיע אסטרטגי שזהותו לא נמסרה.

השקעה זו מצטרפת להשקעת SEED של קרן סמסונג קטליסט של חברת סמסונג ומביאה את סך כל ההשקעה בחברה ל- 7 מיליון דולר מאז החלה בפיתוח טכנולוגיית החיישנים החדשנית, מבוססת RF שלה. השקעה זו תאפשר לחברה להרחיב את צוות הפיתוח שלה ולהאיץ את פעילות השיווק והפיתוח העיסקי. אריק שה, שותף בקרן טרנסלינק קפיטל (Eric Hsia) יצטרף לדירקטוריון סנסיפרי.

סנסיפרי מציגה טכנולוגיה פורצת דרך לשווקי ה- wearable וה- Mobile health ומציעה חלופה טובה יותר לטכנולוגיות הסנסורים הוותיקות. הסנסור הראשון אותו מציעה החברה לשוק הוא סנסור דופק לאפליקציות של מחשוב לביש, בגדים ואריגים חכמים ולתעשיית השעונים המסורתית.

“הטכנולוגיה המהפכנית של סנסיפרי מסמנת את הכיוון העתידי של חישה ביומטרית. פיתחנו את הטכנולוגיה הזו במיוחד עבור אפליקציות של אביזרים לבישים וביגוד חכם, מתוך מחשבה על שיפור חווית המשתמש הכוללת. אנחנו מבינים היטב את הצורך של יצרני מותגי אופנה ושל הלקוחות שלהם לאמץ יכולות טכנולוגיות חדשות תוך כדי שימור ערכי המותג המסורתיים. הטכנולוגיה שלנו, שהינה דלת הספק ואינה מצריכה מגע עם הגוף מסייעת להשיג זאת. במקביל, אנחנו מפתחים על בסיס טכנולוגיית הליבה שלנו, את “הגביע הקדוש” של החיישנים – מד לחץ דם ללא כרית מתנפחת, ומצפים להציג תוצאות ראשונות לפני סוף השנה”, אומר ערן אגמון, מייסד משותף ומנכ”ל סנסיפרי. “התמיכה הפיננסית של טרנסלינק קפיטל, יחד עם הניסיון ורשת השותפים שלהם יסייעו לנו להוציא לפועל את התוכניות שלנו מהר יותר וביעילות”.

“הטכנולוגיה החדשנית של סנסיפרי מאפשרת את הדור הבא של חיישנים לאביזרים לבישים. הטכנולוגיה משלבת באופן מיטבי בין חישה נוחה, דיוק וצריכת אנרגיה נמוכה,” אמר אריק שה, שותף בטרנסלינק קפיטל. “אנו מאמינים שהשוק יאמץ את הפתרונות של סנסיפרי. יצרני צמידים ושעונים חכמים, כמו גם תעשיית השעונים המסורתית ויצרני אופנה, מחפשים פריצת דרך טכנולוגית שתאפשר להם לפתח מוצרים חדשים ומבודלים. סנסיפרי נמצאת בעמדת הובלה בתחומה ואנחנו נרגשים לשתף פעולה עם ערן ויתר הצוות.”

הטכנולוגיה מבוססת ה- RF של סנסיפרי מרחיבה את גבולות היכולת של טכנולוגיות חישה ביומטרית. המאפיינים העיקריים של הטכנולוגיה כוללים:

• ניטור ללא צורך במגע עם העור.

• צריכת הספק נמוכה באופן משמעותי בהשוואה לפתרונות קיימים – מאפשר ניטור רציף ומדויק של דופק.

• פעולה דרך אריגים ומתחת למים.

• פעולה בסביבת עבודה מאתגרת – לא מושפעת מתאורת רקע, גוון עור, קעקועים, שיער, ליכלוך או זיעה.

בתמונה: ערן אגמון, מייסד משותף ומנכ”ל סנסיפרי

תגובות סגורות