חדשות היום

הרחפן הראשון עם טכנולוגיית RealSense של אינטל יוצא לשוק

Yuneec Typhoon H, הרחפן הראשון בעולם שמשלב את טכנולוגיית RealSense של אינטל, יוצא היום (חמישי) לשוק להזמנות מוקדמות. באמצעות הטכנולוגיה הייחודית, שפותחה בישראל, הרחפן מסוגל למפות את סביבתו, לעקוב באופן אוטונומי אחרי אובייקט ולהימנע ממכשולים.

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????המשלוחים הראשונים ללקוחות יחלו תוך ארבעה שבועות. המזמינים יקבלו את הטייפון H ובתוכו כבר מותקנים מצלמת Intel RealSense R200 ומעבד Intel Atom, ובקר ST16 עם בקר Wizard למצב של שני מפעילים, וכן סוללות ומדחפים נוספים, כל זאת באריזה שתוכנה במיוחד. 

מצלמת RealSense ומעבד Atom פועלים באופן חלק עם מערכת בקרת הטיסה, על מנת להוסיף יכולת ניווט חכמה בין מכשולים. הודות לשילוב של מצלמות וחיישנים מיוחדים, מערכת זו של אינטל ממפה ולומדת את הסביבה בתלת-ממד, מזהה את כל המכשולים, מתכננת נתיב חלופי ומנווטת באופן בטוח כדי לא להתנגש בהם.

זוהי התקדמות משמעותית בהשוואה למערכת מניעת התנגשות על-קולית, הבולמת את הרחפן במרחק קצר לפני המכשול, אך אינה מסוגלת למפות את הסביבה או לתכנן נתיב חכם שיעקוף מכשולים. הדגם החדש כולל גם חיישנים המופנים למרחב מתחת לרחפן, על מנת לשפר את היציבות ולאפשר טיסה קרובה לקרקע בתוך מבנים או תחת כיפת השמיים, גם כאשר קליטת ה-GPS חלשה. 

תגובות סגורות