חדשות היום

מגמת ה-IoT באדוונטק

אילן ברקוביץ’ מנהל המכירות של חברת ADVANTECH בישראל בדיוק סיים את הרצאתו בכנס ה-IoT אשר נערך כחלק מתערוכת ניו-טק 2016 בגני התערוכה והתפנה לשיחה קצרה איתנו על אדוונטק ישראל, המגמות העיקריות וכמובן על תחום ה-IoT.

אילן ברקוביץ' מנהל המכירות של חברת ADVANTECH בישראל

אילן ברקוביץ’ מנהל המכירות של חברת ADVANTECH בישראל

אילן למעשה בתחום המחשוב התעשייתי כבר למעלה מ-20 שנה. לפני אדוונטק עבד בחברות הפצה כמו EIM ,EDCO ודומיהם. חברת אדוונטק פעלה בארץ במשך שנים בניהול איש מכירות מטיוואן שהיה מגיע לארץ כל מספר חודשים ואז, לפני כ-3.5 שנים הצטרף אילן לחברה בעקבות החלטה לפתוח משרד מקומי. “מאחר ואנחנו עובדים עם מספר מפיצים היתה הבנה שיהיה אפקטיבי יותר לעבוד עם מנהל מכירות מקומי” מספר אילן על ההחלטה לצרפו לחברה. “כיום גם מלווה אותי מהנדס שנותן תמיכה טכנית למפיצים וללקוחות”. לחברת אדוונטק יש קו מוצרים עשיר ואילן מתמחה בתחום האמבדד והשרתים (יש עוד שני מפיצים שמטופלים ישירות מטיוואן). “תחום האמבדד הוא התחום החזק ובעל הגידול הכי גדול בחברה” מספר אילן “המפיצים שלנו בתחום הם: ארו, ניסקו ואבדור ואנחנו עובדים יחד בשיתוף פעולה מלא”. אילן, הנדסאי במקור מספר שכאיש מכירות הוא חייב ידע טכני מאחר והוא עובד עם מהנדסים וחשוב לדבר באותה השפה.
אדוונטק היא החברה הגדולה בעולם בתחום המחשוב התעשייתי, היא נוסדה בשנת 1983 ומונה מעל ל-7000 עובדים ובעלת מחזור מכירות של 1.2 מיליארד דולר בשנה. המשרד הראשי של החברה נמצא בטיוואן ושם יושבים גם הפיתוח, השיווק והייצור. “אני מאמין שהחברה מצליחה כל כך וגרף המכירות עולה בממוצע ב-15% בשנה מאחר והחברה יודעת לזהות טרנדים בשוק. הטרנד האחרון שזוהה כבר לפני 5 שנים הוא ה-IoT ואפילו מתוך אסטרטגיה שיווקית שונה הלוגו של החברה ל: Enabling an Intelligent Planet. אנחנו משקיעים המון משאבים בפיתוח פלטפורמות ומוצרים שמתאימים לתחום ה-IoT. אחד הדברים האחרונים בתחום זה שלפני חודשיים השקנו תקן חדש לחיישני IoT אלחוטיים – M2.COM”.
אילן מוסיף: “המגמות והעתיד יהיו מתחום ה-IoT – משקיעים הרבה בתחום הזה וכשהתחום ממש יתפרץ המכירות ינסקו וההשקעות יחזירו את עצמם. אני מאמין שבכל מקום שיהיו בו בני אדם יהיה בו ה-IoT. אנו מתמקצעים ומתמקדים באמבדד – למפעלים, לבתי-חולים, לתחום החנויות (דוגמא לכך ניתן לראות במראה החכמה שפותחה על ידי החברה הישראלית – חברת נובואד), ביניינים חכמים וכדומה. יישומי ה-IoT ובקרת אנרגיה חכמה כמו ניהול חדרי ישיבות חכם, חניון חכם הכל יבוא לידי ביטוי בחיי היום יום שלנו”.

 

תקן חדש M2.COM לחיישנים אלחוטיים

PICBOXקבוצה של חברות מובילות בתעשייה הגדירה תקן פתוח חדש עבור חיישני IoT אלחוטיים שנועד לאפשר פיתוח מהיר והתקנה של תשתיות IoT. התקן החדש הוכרז במהלך תערוכת Embedded World 2016 בנירנברג ע”י חברת אדוונטק (Advantech), בוש, ARM, טקסס אינסטרומנטס ו- Sensirion
המיפרט של התקן פותח במטרה לספק פלטפורמה פתוחה של מודולים עבור מגוון רחב של חיישני IoT המאפשרת פיתוח, ייצור והתקנה מהירים. פלטפורמת M2.COM מבוססת על מודולים מתוכננים מראש בהתאם לתקן M.2, הכוללים מעגלי RF שעברו את כל הבדיקות וההסמכות ומיקרו-בקר המנהל את פעילות המודול.

 

מראה חכמה של חברת נובואד

iSmartMirror הינה פיתוח חדשני וייחודי של חברת נובואד המשלב מראה ומסך דיגיטלי המשמשים לפרסום דיגיטלי חכם.
המראה מזהה בעזרת חיישן שאדם עומד לפניה ומקפיצה פרסומות בהתאם לתוכן שנשלט ממחשב מרכזי.
היתרון של ה-iSmartMirror הוא שבני אדם אוהבים לראות את עצמם לכן הם יעמדו מול המראה ויתרון נוסף שהיא נמצאת בגובה העיניים של האדם שמביט בה לכן אחוז החשיפה הוא מאוד גבוה יחסית לאמצעי פרסום אחרים.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות