NXP מרחיבה את התמיכה בשוק התשלומים האלקטרוניים

NXP Semiconductors הרחיבה את תמיכתה בשוק התשלומים האלקטרוניים עם השקת פתרון בצורת פלטפורמה של קורא לנקודות מכירה (Point-Of-Sale Reader) בשם SLN-POS-RDR. הפלטפורמה מאפשרת ללקוחות לפתח ולהשיק במהירות מערכות תשלומים מאובטחות הפועלות באמצעות קורא במגע וללא מגע. שוק התשלומים האלקטרוניים המתפתח במהירות משיק התקני תשלום בגדלים שונים וחדשניים, כמו גם פתרונות לתרחישי שימוש שונים ורמות אינטגרציה שונות בהתקני התשלומים החדשים ביותר. כתוצאה מכך, טכניקות תשלום מאובטחות יותר וקלות יותר לשימוש מגיעות ממספר רב של מקורות, החל ממובילי השוק וכלה בחברות סטרטאפ וגם שחקנים חדשים כמו חברות המציעות שירותים לקמעונאים שבעבר לא הציעו שירותי תשלומים. באספקת פלטפורמה מוכחת ובעלת הסמכה לתקנים לקורא POS, NXP מאפשרת למתכננים להאיץ את הפיתוח ולהתמקד בחדשנות מעבר למחסומי הכניסה הקלאסיים.

“במהלך הפיתוח של פלטפורמת הפתרון לקורא POS, עבדנו עם  בסיס לקוחות רחב ואנו מצפים לראות מגוון רחב של מוצרים המבוססים על פתרון התשלומים המאובטח הזה,” אמר רודי סטרו, סגן נשיא בכיר לאבטחה וקישוריות ב-NXP. “הפלטפורמה שלנו פותחת את הדלת לרווחה בפני אלה שרוצים לנצל את ההזדמנויות בשוק עם התקנים חדשים בגדלים שונים (לא מסורתיים) המספקים מענה לתרחישי שימוש שונים ומאפשרים את צמיחתם של מודלים עסקיים חדשים לתחום התשלומים.”

החל ממכשירי שלט רחוק לטלוויזיות וממירים המהווים חלק משירותים מחוברים לבתים חכמים וכלה במערכות תשלום המשובצות בשולחנות למסעדות ולסביבות קמעונאיות חכמות, הפלטפורמה של קורא ה-POS שואפת להאיץ את האימוץ של יכולות תשלום מאובטחות ונוחות ללא מגע או עם מגע החל משלבי חדירה ראשונייםועד לפריסה המונית.

פלטפורמה זו היא הראשונה המנצלת ומשלבת את שבב קורא כרטיסי התשלום במגע המוביל בשוק, ה-TDA8035HNשל NXP, בשילוב עם ממשק (frontend) NFC בהספק גבוה לתשלום ללא מגע,ה-PN5180, שניהם מקווי המוצרים הוותיקים של NXP וכמו כן גם את המיקרובקר המאובטח ממשפחת Kinetis (K81). מאחר ומדובר בהתקן הדורש הזנת PIN (PED – Pin Entry Device) הפלטפורמה בעלת הסמכה PCI 4.1 בעוד שחבילות התכנה לתשלום במגע וללא מגע מחזיקות בקדם-הסמכה EMVCo. כתמיכה נוספת בצורכי המפתחים, הפלטפורמה תורכב מראש ותעבור בדיקות ברמת הייצור.

“פתרון קורא ה-POS של NXP מעיד בבירור על הידע והמחויבות של החברה לשוק נקודות המכירה, מגזר הדורש רמה גבוהה של מומחיות באבטחה בהתאם להסמכות ותקנים בתעשייה,” אמר ג’ורג’ ג’יאנג, מנהל הטכנולוגיה הראשי וסגן נשיא ב-ID TECH “באמצעות השילוב שבנתה של החומרה, התוכנה וההסמכות בפלטפורמה כה נוחה, NXP חיזקה את הביטחון שלנו בטכנולוגיה שלה המאפשרת לנו להקדיש יותר זמן לחדשנות ולקצר את משך הזמן להשקה.”

כתוצאה מהאינטגרציה ההדוקה, הפתרון מפשט את תהליך ההסמכה והפיתוח על-ידי לקוחות ומשלב את מפרטי  PCI ו-EMVCo ובכך חוסך עד מאות אלפי דולרים של עלויות פיתוח והסמכה, מקצר את תהליך ההבאה לשוק בחודשים תמימים ומפחית את הסיכון לכישלון בהסמכה.

זמינות

פתרון הקורא לנקודות מכירה זמין כעת ללקוחות מובילים. האספקה ללקוחות חדשים תתחיל ברבעון השלישי של 2016.

תגובות סגורות