אפסון מדווחת על מכירה של מעל 15 מיליון מדפסות Ink Tank

חברת אפסון מדווחת כי מכירות קווי המדפסות המצויידות במיכלי דיו בקיבולת גבוהה של החברה, חצו את רף 15 מיליון היחידות, נתון המוכיח את ההצלחה של המהפיכה שביצעה החברה במעבר מהשימוש במחסניות דיו יקרות למיכלי דיו שהוזילו משמעותית את מחירי ההדפסות בשחור להן ובצבע.

מדפסות הזרקת הדיו המבוססות על מיכלי דיו מופצות כיום ב-150 מדינות ברחבי העולם ונראה שהקונספט החדש מתקבל בזרועות פתוחות. ההתלהבות הרבה של הצרכנים ניכרת בעיקר בשווקים המתפתחים שם מכירות קווי המוצרים החדשים הגיעו בנפחן לכ-10% מכלל מכירת מעל 45 מיליון המדפסות (הזרקת דיו ולייזר) שנמכרו שם. אפסון מעריכה כי הגידול החזק במכירות אף יימשך ועל פי תחזית החברה הן תגענה לכ-40% מסך מכירת מדפסות הזרקת הדיו של אפסון, זאת בהשוואה לכ-30% מהמכירות בשנים קודמות.

לדברי אורן פליישר, מנכ״ל אפסון ישראל, הצלחת קו המדפסות המצויידות במיכלי דיו בקיבולת גבוהה נובעת מכמה סיבות: המיכלים הן חלק אינטגרלי במדפסות ונבנו במיוחד למשימה, כך שהשימשו בהם אמין ונטול לכלוך. נוח להשתמש בהם, שכן המשתמש יכול למלא בעצמו את המיכלים ולהדפיס אלפי דפים בלי כל הפרעה (במקום לרוץ שוב ושוב לחנות ולרכוש מחסניות דיו יקרות שגם נגמרות מהר). וכמובן, ישנו היבט העלות: מדפסות המיכלים מציעות מחיר נמוך משמעותי עבור כל הדפסה.

לדברי קואיצ׳י קובוטה, מנהל חטיבת המדפסות באפסון, יש גאווה רה בחברה בעובדה שהקונספט החדש תפס כה מהר והפך לסיפור הצלחה עולמי. ״אנו באפסון ניסינו מאז ומתמיד לספק ללקוחות שלנו מגוון בחירה, כך שכל לקוח יוכל למצוא שם את מסוקשו. זיהינו כאן הזדמנות בשוק של משתמשים שמחפשים פתרון הדפסה לנפחי הדפסה גדולים, אמין ולא יקר. המדפסות החדשניות שלנו מספקות את התשובה והמספרים מוכיחים זאת״.

תגובות סגורות