חדשות היום

בזק בינלאומי וחברת Rackspace מציגות שיתוף פעולה לאספקת מגוון שירותי ענן ותמיכה ללקוחות בישראל

חברת בזק בינלאומי וחברת  (NYSE: RAX) Rackspace®, הודיעו היום (ב’) על חתימת הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בין החברות המציב סטנדרט חדש בפתרונות ענן מנוהלים ללקוחות העסקיים בישראל.

באמצעות ההסכם המשותף, תציע בזק בינלאומי, חברת ה- IT המובילה בתחום פתרונות הענן לארגונים עסקיים בישראל, הרחבה משמעותית של פורטפוליו שירותי הענן המוצעים ללקוחותיה, כך שהלקוחות הישראלים יוכלו ליהנות מיתרונותיה של Rackspace הבינלאומית ומובילותה הטכנולוגית בניהול סביבות OpenStack ובשירותי ענן מנוהלים, בנוחות של קניית השירותים בישראל, מול ספק מקומי ובליווי מקצועי מלא של אנשי המקצוע בבזק בינלאומי.

בנוסף, בזק בינלאומי, תקדם את פתרון ה-Everywhere OpenStackעל מנת להציע פתרונות ענן במודלOpenStack מנוהל כשירות. עננים מנוהלים אלו יכולים להיות ממוקמים בדאטה סנטר של בזק בינלאומי או אצל הלקוח. כחלק משיתוף פעולה זה, מציעה בזק בינלאומי קורסים מקצועיים הפונים לדרג מנהלי מערכות מידע בישראל בנושא ה- OpenStackועם הסמכה של Rackspace העולמית. קורסים אלו, המוצעים לצד שירותים נוספים לתמיכה מקצועית, יסייעו לקהילה המקצועית בישראל באימוץ מהיר של הטכנולוגיות החדשות.

Rackspace, המובילה בשירותי ענן מנוהלים, מנהלת את סביבת הענן הציבורית מבוססת OpenStack הגדולה בעולם, משרתת לקוחות בכ- 120 מדינות, בהן מרבית מהחברות מדורגות בFortune 100-. החברה המספקת מומחיות, כלים ושירות ייחודי בהיקפו – Fanatical Support. Rackspace מפעילה 11 מתקני דאטה סנטר ברחבי העולם ומעסיקה למעלה מ-6,000 עובדים. החברה מדורגת על ידי Gartner כחברה המובילה בתחום ה- Managed Cloud באירופה ובצפון אמריקה.

גרהאם ווסטון, יו”ר ומייסד Rackspace העולמית מסר “Rackspace שמחה לעבוד עם בזק בינלאומי בהתחשב במומחיות הטכנולוגית ובידע המקצועי שהיא אוחזת בשוק המקומי. Rackspace רואה בישראל מרכז יזמות ופיתוח ואת מוכנות הלקוחות בישראל לבניית יכולות עסקיות חדשות מבוססות שירותי ענן מנוהלים ו OpenStack. אנו מאמינים שהכלים של Rackspace, המומחיות והגישה מוכוונת שירות הלקוחות תואמים לאופיה ולעוצמתה של בזק בינלאומי בעולם הענן בישראל. אנו מקווים כי נוכחותנו בשוק הישראלי תאפשר את העשרת שירותי הענן המנוהלים המסופקים בארץ”.

“שיתוף הפעולה עם בזק בינלאומי מסייע מאוד להתרחבותנו בישראל. בזק בינלאומי המובילה בחדשנות טכנולוגית ובשווקים בהם פועלת ואוחזת ברשת הדאטה סנטר הגדולה בישראל, היא בחירה טבעית ונכונה לRackspace הוסיף  אלכס פינצ’ב, סמנכ”ל בכיר ונשיא מכירות ושיווק גלובאלי של Rackspace.

מוטי אלמליח, מנכ”ל בזק בינלאומי, מסר היום: ” שיתוף הפעולה עם Rackspace מציב סטנדרט חדש של חדשנות ושירות בכל הנוגע לשירותי הענן לעסקים בישראל. אנו מאמינים שהוא עונה על צורך שזיהינו אצל לקוחות ישראליים השואפים להרחיב ולשדרג את ניהול המידע של הארגון בענן מנוהל בינלאומי, אך באותה עת הם רוצים להמשיך וליהנות משירות של ספק מקומי מוכר. אנו מודים על האמון שנתנה בנו הנהלת Rackspace ובטוחים כי שיתוף הפעולה הנוכחי, יביא איתו בשורה אמיתית לשוק ה-IT  הישראלי”.

במסגרת שיתוף הפעולה, יוכלו הלקוחות הישראלים לבחור את אופי השירות – ענן ציבורי, ענן פרטי או ענן היברידי, את המיקום של הענן בעולם או בישראל לפי אופי פעילות החברה והמיקום הגיאוגרפי של לקוחותיה וליהנות מתשלום לפי צריכה. בנוסף, הלקוחות יוכלו לבחור האם להטמיע את הענן בחצר הלקוח או בדאטה סנטר השריד והמאובטח של בזק בינלאומי ולשלם באופן ישיר לבזק בינלאומי, במגוון אמצעי תשלום ובשקלים.

Rackspace ובזק בינלאומי מציעות מודל שירותים ייחודי עבור שירותי ענן בישראל המבוססים על:

  1. פתרונות ענן מנוהלים -בזמן שמרבית ספקיות שירותי הענן נותנות פתרונות תשתית כשירות בענן (IaaS), Rackspace מעניקה שירותי ענן מנוהלים בסביבות ענן מגוונות ובניהן- OpenStack,  Amazon Web Services®  (AWS) , Microsoft®  Azure™ ו-.VMware®. מומחיות זו כוללת סיוע באפיון ארכיטקטורת פתרונות ענן ובניית הסביבה הרצויה לרבות, ניטור, אופטימיזציה ועוד.
  2. Fanatical support– שירות ותמיכה ברמות הגבוהות ביותר- תמיכה טכנית 24/7/365 מהמומחים של Rackspace בארצות הברית ובאנגליה ומומחי בזק בינלאומי בישראל.

בתמונה (מימין לשמאל):  גרהאם ווסטון, יו”ר ומייסד Rackspace העולמית, מוטי אלמליח, מנכ”ל בזק בינלאומי ואלכס פינצ’ב, סמנכ”ל בכיר ונשיא מכירות ושיווק גלובאלי של Rackspace קרדיט: יח”צ

תגובות סגורות