דאסו סיסטמס רוכשת את CST תמורת כ-220 מיליון אירו

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEPXERIENCE, הודיעה על רכישת חברת CST- Computer Simulation Techology, מובילת טכנולוגיה בסימולציה לתחומי האלקטרומגנטיות (EM) והאלקטרוניקה, תמורת כ- 220 מיליון אירו במזומן.

עם הרכישה של CST, הממוקמת בפרנקפורט, גרמניה, תשלים דאסו סיסטמס את הפתרונות הייעודיים שלה עבור סימולציה מולטי-פיזיקלית ריאליסטית על גבי פלטפורמת 3DEPXERIENCE עם הטווח השלם של סימולציות EM. תוכנת CST STUDIO SUITE של CST משמש, מתכננים ומהנדסים ביותר מ- 2,000 חברות מובילות בתעשיות ההיי-טק, תחבורה וניידות, תעופה וביטחון, ואנרגיה, כדי לבצע הערכות של כל סוגי השפעות אלקטרומגנטיות בכל שלב של תהליכי תכנון מערכות אלקטרוניות.  בין לקוחותיה: איירבוס, קבוצת בוש, פראושר טכנולוגיית חיישנים, וסירונה.  הכנסות CST בשנת 2015 עמדו על כ- 47 מיליון יורו.

“אלקטרומגנטיות היא חלק חיוני של אסטרטגיית סימולציה מולטי-פיזיקלית עבור פיתוח של מוצרים חכמים ומקושרים, ומכשירי IoT – החל מהתכנון המורכב שלהם, דרך הבטחת ביצועים, אמינות ובטיחות באינטראקציה שלהם עם הסביבה האופפת אותם”, אמר ברנרד שארלס, יו”ר ומנכ”ל דאסו סיסטמס.   “הרכישה של CST היא חלק מהמשימה הגדולה יותר והמתמשכת שלנו לספק עולמות 3DEPXERIENCE כדי לחקור, להאיץ ולחוות חדשנות אשר תשיג הרמוניה גדולה יותר בין מוצרים, טבע והחיים”.

“אנו מכירים מקרוב את המשוכות בתכנון בפניהן ניצבים לקוחותינו כיום”, אמר ד”ר.. ברנרד ווגנר, מנהל בכיר ב- CST.  “הצורך לטפל במולטי-פיזיקה במהלך תהליך התכנון הולך וגובר, במטרה לפתח את המוצרים והמערכות המוצקים ביותר. פלטפורמת 3DEPXERIENCE הנה הבסיס האידיאלי עליו אנו יכולים לממש את החזון שלנו לשילוב הטכנולוגיות שלנו כדי לקבוע את הסטנדרט של התעשייה לסימולציה ריאליסטית, ולענות באופן הטוב ביותר על צרכי לקוחותינו”.

תוך הבטחת המשכיות ללקוחות CST, דאסו סיסטמס תשלב את פתרונות CST לתוך מערך הפתרונות הייעודיים הקיימים שלה לסימולציית מכניקה נבנית, מערכות מרובות- גופים, העברת חום ונוזלים, כדי לענות לדרישות  שוק סימולציות EM הצומח, שהיקפו 600 מיליון דולר.  זה יספק סטנדרט תעשייה בסימולציה מולטי-פיזיקלית בסדרי גודל משתנים עבור רכבים אוטונומיים, בתים מרושתים, ציוד רפואי, אלקטרוניקה לבישה ועצמים חכמים נוספים. לקוחות יוכלו ליצור ולנתח במהירות מודלים אמינים ביותר של התנהגות אלקטרומגנטית, המסמלצים אלקטרוניקה, אנטנות, מכשירים אלקטרוניים ותפקוד אלקטרומגני של מוצרים לרוחב כל התדרים והאורכים.

רכישת CST תבוצע במזומנים. השלמת העסקה כפופה לאישור גורמים בגרמניה ואוסטריה.   העסקה נרשמה מידית ברווחי דאסו סיסטמס לרבעון השני של השנה, והעסקה צפויה להיסגר ברבעון הרביעי של 2016.

תגובות סגורות