חדשות היום

הסכם אסטרטגי עם אינטל מקאפי העולמית לסינון התראות סייבר לשוק העסקי

חברת טריפלסייבר (אבטחת מידע בע”מ) המשותפת לחברת אמן מקבוצת אמנת ויוצאי קהילת המודיעין ומערך הסייבר של צה”ל חתמה על הסכם מול אינטל מקאפי העולמיתלאספקת שירות חדשני של סינון התראות סייבר, ניתוחם בזמן אמת ומתן תגובה מידית לעצירת התקפות סייבר לפני שהצליחו לגרום לנזקים. השירות יושק ללקוחות מרכז הגנת הסייבר כבר בימים אלה ויתווסף לכלל שירותי ההגנה הניתנים כבר היום על ידי טריפלסייבר לארגונים מובילים במשק. השירות החדש יאפשר לראשונה לגבש תובנות איכותיות על אירועי סייבר בארגונים תוך חיסכון משמעותי בעלויות.

השירות מבוסס על טכנולוגיה קניינית בשילוב עם טכנולוגיה של אינטל ומיומנויות הניהול והשירות של צוותי האנאליסטים של החברה המספקים ניהול ובקרה מרחוק המגן על מערכות המחשוב והתקשורת של חברות וארגונים.

שמואל אלפסי, מנכ”ל אמן, מסר כי “במרכז החדש נעשה שימוש בטכנולוגיה הייחודית של טריפלסייבר המאפשרת לרכז מאמצים בסיכול של אירועי סייבר אמתיים, ולא רק בהכנה או התמודדות עם התראות. הטכנולוגיה שלנו מבצעת תהליך ‘זיקוק חכם’ של מידע ארגוני, לרבות כמות גדולה של התראות סייבר, מידע הנאסף מכלל הלקוחות ומידע מודיעיני על איומים חיצונים הנאסף ברחבי האינטרנט. המטרה היא להציע ההתמודדות יעילה עם אירועי סייבר, תוך צמצום למינימום האפשרי של הצורך במשאב האנושי וסיכול היכולת של אירועי סייבר להתפתח לממדים הגורמים נזק”.

מרכז הגנת הסייבר (SOC) מספק לארגונים יכולות איתור והיערכות למתקפות סייבר, עוד טרם התרחשותן או מיד בשלבים הראשונים להתפרצות, ובכך מצמצם למינימום את הפגיעה. המרכז פעיל במשך כל שעות היממה ובכל ימות השנה.

בתמונה: מנכ”ל אמן, שמואל אלפסי – קרדיט:יח”צ

תגובות סגורות