חדשות היום

טאואר-ג’אז ואודיו-פיקסלס מודיעות על הסכם שיתוף פעולה

אודיו-פיקסלס, ספקית עולמית מובילה לרכיבי רמקול, הודיעה היום על בחירתה בטאואר-ג’אז, יצרנית השבבים המובילה בעולם בייצור בטכנולוגיות אנלוגיות מתקדמות, כיצרנית הדור הראשון של רכיב רמקול בעל ביצועים מובילים בעולם בטכנולוגיית MEMS מתקדמת. רכיב הרמקול מבוסס סיליקון צפוי להציג דור חדש ופורץ דרך של אפליקציות שישפרו משמעותית את הפקת הצליל בהשוואה למוצרים אחרים הקיימים כיום בעולם והוא מיועד לחברות בשווקי מוצרי הצריכה, התעשייה  וההתקנים הרפואיים.

טאואר-ג’אז נבחרה כשותפה יצרנית של אודיו-פיקסלס בשל טכנולוגית ה-MEMS המתקדמת שלה, בין היתר בשל יכולתה יוצאת הדופן לעבור במהירות משלב פיתוח לשלב יצור, ובמקביל להמשיך במתן תמיכה טכנית לפרויקט מורכב זה, המחייב ניסיון עצום ויכולת גבוהה של שרות.

“לטאואר-ג’אז יש צוות נאמן, טכנולוגיה מוכחת, יכולות תכנון, איכות ותמיכה טכנולוגית אשר תואמים את דרישות התהליך המתקדם עבור המוצר המהפכני שלנו”, אמר שי קפלן, המדען הראשי של אודיו-פיקסלס. “בנוסף יכולתה לספק כושר ייצור ומקורות ייצור מגוונים עושה את טאואר-ג’אז לשותפה אידיאלית למימוש דרישות הייצור העתידיות שלנו”.

אודיו-פיקסלס מבצעת תהליך של שחזור צליל בדרך אבולוציונית, הדומה מאוד לדרך אותה עברו טכנולוגיות הצגים והמסכים, במעבר ממסכים אנלוגיים, גסים וגדולים, למסכים דיגיטאליים של היום, דקים, שטוחים ובעלי רזולוציה גבוהה.

הטכניקה המתקדמת של שחזור צליל דיגיטאלי מאפשרת יצור של רכיב רמקול קטן יותר, דק יותר, בעל איכות צליל טובה יותר, הוא יעיל יותר ותואם לדרישות היצור והמוצרים האלקטרונים החדשים. אודיו-פיקסלס מתמקדת ביצור רכיב MEMS יחידני, הניתן לשימוש כמוצר רמקול העומד בפני עצמו או כזה המותאם כמעט לכל אפליקציית רמקול קיימת.

טאואר-ג’אז מספקת יכולות ופתרונות ייצור בטכנולוגית MEMS ברמה הגבוהה ביותר בעולם כולל יכולות המשלבות מעבר מהיר מפיתוח לייצור המוני. הרמקולים בטכנולוגיית MEMS של אודיו-פיקסלס צפויים להשפיע משמעותית על מגוון רחב של תעשיות ואפליקציות שצורכות מיליארדים של רמקולים אנלוגיים”, אמר נחי וופסי, מנהל פיתוח בכיר בטאואר-ג’אז. “אנחנו שמחים להיות היצרן הנבחר של אודיו-פיקסלס עבור ייצור MEMS ולהוות כתובת עבור השוק העצום והמתפתח הזה.”

תגובות סגורות