חדשות היום

מגבר ה WiFi הראשון בעולם ללא חשמל

ZeusPro הוא מוצר שמציע שיפור ביכולות הWIFI הן מבחינת איכות והן מבחינת טווח. זהו מגבר הווייפיי הראשון בעולם ללא חשמל. הוא קל מאוד לתפעול והוא פשוט מתיישב על אנטנת הראוטר הקיים ללא צורך בהתקנה מיוחדת. המאפיין העיקרי שלו הוא היכולת להכפיל ואף לשלש את טווח הWIFI ולכסות שטחים מתים בבתים ובעסקים כאחד. בנוסף יש לו יכולות אבטחה, הוא יכול להוות פתרון אבטחתי ולמנוע מאנשים לא רצויים לחדור לתדר הWIFI.  ZeusPro הוא מוצר זול וקל לפעול. הוא פתרון חדשני, ובחברה מאמינים שהוא יכול לעניין ולעזור להמון אנשים ברחבי העולם.

ZeusPro פותח בכדי לתקן בעיות קליטה, אבטחה ואיטיות גלישה. החברה צריכה לגייס את הסכום המבוקש לקמפיין בחודשיים הקרובים בשביל ייצור המוצר. מנכ”ל החברה דיוויד מלמן אומר “מוצר כזה יכול לשנות את הדרך בה משתמשים בוי-פי ולחסוך הרבה כסף על הדרך” Zeus-Pro הוא מגבר אותות לא חשמלי המתחבר לאנטנה של הנתב ומגביר את האותות לטווח משולש ברדיוס של 180 מעלות או 360 מעלות (נתבים בעלי 2 אנטנות) למקום הקליטה בו חלשה. המוצר מציע אות איכותי ומשופר יותר ותוך כדי גם מגדיל את המהירות לאזורים בהם הקליטה טובה ובנוסף גם משפר את הקליטה לאזורים המרוחקים יותר בהם הנתב לא מצליח לכסות. פיצ’ר נוסף הוא האבטחה בו אפשר למקם את הנתב וליצור שטח פרטי מאחורי רדיוס 180 מעלות כך שיהיה קשה מאוד להתחבר או לפרוץ לנתב.

אם החברה תצליח לעמוד ביעד הגיוס של 15 אלף דולר, היא תציע עוד 2 מוצרים: ZeusMax מעין דגם משודרג של ZeusPro עם טווח קליטה גדול עוד יותר ו-ZeusEX, מגבר WiFi, שמיועד לראוטרים החדשים, שאינם כוללים אנטנות.

החברה מצפה לצמוח ולפתח את אמון המשקיעים ותוך כדי להרחיב את בסיס הלקוחות שלה. כששאלנו את מנכ”ל החברה דיוויד מלמן למה ללכת על גיוס המונים ולא משקיעים רגילים הוא אמר ציטוט: “פלטפורמת גיוס המונים יכולה לשקף את דרישות שוק האופטימליות וגם ליצור שיתוף פעולה עם תומכי הקמפיין ולמקד את דרך החשיבה על מוצרים עתידיים”

גיוס המונים היא אחת הדרכים החדשות והמהירות היום להשקת חזון למציאות דרך קמפיינים של סרטים, מוסיקה, פרויקטים חדשניים וחברות קטנות עם רעיונות גדולים. דוגמה לכך היא חברת Solar Roadways מארצות הברית שהצליחה לגייס 2.2 מיליון דולר בשביל להגשים את חזונם וליצור כבישים עם פנלים סולאריים שמייצרים חשמל.

לפרטים נוספים: http://www.igg.me/at/zeuspro

תגובות סגורות