חדשות היום

סיוה תציג לראשונה את מעבד האותות CEVA-X2 המיועד לסמארטפונים מדור 5 ומכשירים לבישים

ספקית טכנולוגיות העיבוד והקישוריות סיוה (נאסד”ק: CEVA) תציג לראשונה את מעבד האותות CEVA-X2 שפיתחה, המיועד לסמארטפונים מדור 4.5 ו-5 ומכשירים לבישים. המעבד החדש יוצג בכנס המובייל והמכשירים הלבישים השנתי של חברת המחקר האמריקאית לינלי גרופ (Linley Group), שיתקיים ב-26 ביולי בסנטה קלרה, ארה”ב.

מעבד CEVA-X2 תוכנן ליישומים מורכבים כמו תקשורת סלולרית מדור 5, והוא מאפשר ניצול יעיל יותר ב-30%-65% של שטח החומרה וכן שיפור של 10%-25% ביעילות ההספק של מכשירים בהשוואה למעבד CEVA-X4. המעבד החדש מתאים לתקני תקשורת שונים, כולל IEEE 802.15.4g, ZigBee, Thread ו-PLC.

מסורת מוצלחת בדור 4

“לסיוה מסורת ארוכה ומוצלחת בתחום מעבדי האותות הדיגיטליים למכשירי דור 4, והיא סיפקה את הטכנולוגיה למכשיר הראשון בדור 4 שהושק בארה”ב ב-2010”, אמר האנליסט הראשי של לינלי גרופ, לינלי גוונאפ. “במשך השנים, התקדמה סיוה בהתמדה ביכולותיה באמצעות הוספת מעבדי אותות ייחודיים ומאיצי חומרה ותוכנה המשפרים את רמות הביצועים ומקצרים את זמני הפיתוח של לקוחותיה. סיוה ממוצבת כיום היטב עם סל טכנולוגיות מתקדם המיועד למוצרי IoT, סמארטפונים ומוצרים נוספים בדור 4.5 ו-5”.

מנהל חטיבת התקשורת האלחוטית של סיוה, מיכאל בוקאיה, הוסיף: “מעבד האותות החדש שלנו מיועד לחברות המפתחות שבבי תקשורת עבור מכשירי דור 4.5 ודור 5, ומאפשר התמודדות עם אתגרים כמו PHY control. זאת, בנוסף ליכולת להריץ יישומים מתקדמים ומורכבים ביעילות מקסימלית במונחי ביצועים וצריכת הספק”.

בתמונה: מנכ”ל סיוה, גדעון ורטהייזר

תגובות סגורות