חדשות היום

סמסונג משיקה את סדרת הטלוויזיות החדשה

טלוויזיות ה-SUHD מסדרה K (2016) של סמסונג, סדרת המסכים הקעורים הראשונים בעולם ללא מסגרת, מציעות את איכות התמונה הגבוהה ביותר וללא מתחרים. סמסונג מציגה את ה-Quantum dot display המעניקה צבעוניות תמונה יוצאת מהכלל, מסך קעור המאפשר צפייה מושלמת מכל זווית ואת חוויית המשתמש המתקדמת ביותר המאפשרת לצרכן להגיע לכל התוכן הבידורי בקלות ובפשטות.

סדרת הטלוויזיות החדשה עם Quantum dot display בתצורת bit 10 הינה סדרת מסכי הטלוויזיה היחידה בעולם ללא תכולת קדמיום המפיקה איכות תמונה מציאותית לחלוטין עם בהירות נאמנה למקור, ניגודיות ואיכות צבעים הטובים ביותר שסמסונג הציעה אי פעם.

מסקר* שערכה סמסונג, עלה כי 85% מהצרכנים צופים בטלוויזיה בחדר מואר, בעוד כ-15% מדווחים שהם צופים בטלוויזיה בחשיכה מוחלטת. לשם כך עיצבה החברה את קו הטלוויזיות החדש באופן שיספק חוויית צפייה אופטימלית גם באור יום.

הטלוויזיות החדשות מסדרת SUHD מגיעות עם יכולת לספק חוויית HDR (High Dynamic Range) איכותית ברמת בהירות נאמנה למקור של/cdm²  1000Nit, ולהשיג רמת ניגודיות גבוהה יותר בין תמונות בהירות וכהות. טכנולוגייתUltra-Blackהחדשה סופגת את האור הטבעי, מפחיתה באופן משמעותי את השתקפות האור ובכך משפרת עוד יותר את איכות התמונה.

מר קריין קו (Mr. Crane Koh), מנכל סמסונג אלקטרוניקס ישראל: “אנו גאים להציג בישראל את סדרת טלוויזיות SUHD הקעורות והדקות, המייצגת את ההתמקדות שלנו בחדשנות החשובה ביותר לצרכנים ומספקת את איכות התמונה הטובה ביותר לבית, תוך הקפדה עילאית לא רק על איכות הצפייה בכל שעות היממה, אלא גם על עיצוב מרהיב ונקי. סדרת המסכים מייצגת את ערך החדשנות, המוביל את אסטרטגיית הפעילות של סמסונג לצד מענה אמיתי ומיטבי לצרכי הלקוח.”

קובי בש, מנהל חטיבת אלקטרוניקה צרכנית בסמסונג אלקטרוניקס ישראל: “סדרת הטלוויזיות הקעורות הדקות של סמסונג מביאה בשורה של ממש בשוק הטלוויזיות. נוסף על היתרונות הרבים שהטלוויזיה החכמה של סמסונג מביאה עימה, חתמנו בישראל על שיתופי פעולה תוכניים שיאפשרו לצופה הישראלי ליהנות ממגוון עשיר יותר של תכנים עדכניים. בין האפליקציות החדשות אפשר למצוא את ערוצי הספורט המובילים צ’רלטון ו-One עם מבחר עשיר של תקצירי ספורט מהארץ ומהעולם, וכן את אפליקציית MeGoGo הכוללת מגוון ערוצים בשידור חי ו-VOD לקהל דוברי הרוסית. אני משוכנע שהשילוב ההרמוני בין הטלוויזיה המתקדמת והיפה ביותר בשוק לבין זמינותם של תכנים מבוקשים יוצר נוסחה מנצחת שתגיע לכל בית בישראל.”

*הסקר בוצע בארה”ב

עיצוב של 360 מעלות לחוויית צפייה עוטפת ומלאה

שלוש שנים מאז שהשיקה את טלוויזיות ה-UHD הקעורות הראשונות בעולם, סמסונג עיצבה טלוויזיה קעורה עם מסך נטול מסגרת, דגםKS9500 SUHDהמעניק חוויית צפייה ייחודית עוטפת מתמיד. ללא המסגרת המשמשת כגבול בין הצג לסביבה, תשומת הלב של הצופה מתמקדת אך ורק בדברים החשובים ביותר, כלומר בתוכן שעל המסך. בהתאם לתפיסת העיצוב שלה, סמסונג שאפה לנטרל את כל האלמנטים המיותרים ואפילו הסירה את הברגים מצידה האחורי של הטלוויזיה על מנת ליצור מוצר אלגנטי ויפהפה מכל זווית.

עם מערכת ההפעלה Tizen,קו טלוויזיות ה-SUHDשל סמסונג ל-2016 מקל על הצרכנים לגלות ולהגיע לתוכן ולשירותים האהובים עליהם, החל בשידורי טלוויזיה וסרטים וכלה במשחקים, הכל במקום אחד:

תכונות חכמות

  • Smart HubTizen – הממשק החכם החדש מהיר יותר הודות למעבד מרובע ליבות עוצמתי ונועד להעניק למשתמשים גישה נוחה לכל התוכן האהוב עליהם במקום אחד, הכולל ערוצי טלוויזיה עם אפשרות הקלטה מתוזמנת, מגוון רחב של אפליקציות VOD, סרטים, סדרות, תקצירי ספורט, תכנים באיכות Full HD ו-4K במבחר שפות, משחקים עם גרפיקה מתקדמת ועוד.
  • Eden– ממשק ה-Smart TV החדש כולל תפריט מועדפים המופיע על מסך הבית של הטלוויזיה החכמה ומאפשר למשתמשים להגיע לתוכניות האהובות עליהם מיד עם הדלקת הטלוויזיה.
  • משחקים ללא קונסולה – הצרכנים יכולים ליהנות מחוויית המשחק המציאותית ביותר על גבי מסך גדול ללא צורך בקונסולה. עשרות משחקי פעולה, ספורט, מירוצים ומשחקי ילדים עם גרפיקה מתקדמת, זמינים בשירות המשחקים המקוון GameFlyהישר לטלוויזיות החכמות בפאנל המשחקים של סמסונג. השירות מתעדכן באופן שוטף וניתן לגלות משחקים חדשים ומרתקים, בהם ניתן לשחק באמצעות מגוון רחב של בקרי משחק הנתמכים על-ידי שירות המשחקים.
  • שלט ארגונומי חכם (לומד) – השלט החכם בטלוויזיה החכמה החדשה של סמסונג מבטל את הצורך בשימוש במספר רב של שלטים, מאחר שהטלוויזיה מזהה אוטומטית את סוג המכשיר המחובר לטלוויזיה כגון ממיר, קונסולת המשחקים, מערכת הקולנוע הביתית ועוד. כך יכולים המשתמשים לשלוט בכל ההתקנים החיצוניים באמצעות השלט הרחוק החכם וללא צורך בהגדרות מסובכות.
  • אפליקצייתSmart View–האפליקציה עברה התאמה לדגמי 2016 ומאפשרת שליטה מלאה בממשק החכם. בשלט הייעודי הזמין באפליקציה, המשתמש יוכל להחליק את האצבע על גבי ה-TouchPad למעבר נוח בין אפליקציות ותפריטים. בעת הגלישה בדפדפן ה-TouchPad הופך לסמן עכבר ומאפשר גלישה חלקה ונעימה, כולל מקלדת להקלדה בשלל שפות הישר מהסמארטפון.
    האפליקציה מאפשרת למשתמשים לשתף מיידית עם בני המשפחה את התוכן האהוב שבסמארטפון כגון סרטים, תמונות ומוסיקה עם ממשק אינטואיטיבי ופשוט לשימוש, למשל ניתן להאזין למוזיקה דרך האפליקציה גם כאשר המסך כבוי ועדיין לשלוט על הווליום באמצעות הסמארטפון.
    האפליקציה המשודרגת זמינה ותומכת כיום הן במכשירי סמסונג גלקסי והן במכשירי אנדרואיד ו-iOS, כמו גם במחשבים אישיים.

אפליקציות חדשות

  • אפליקציית Sport1 (צ’רלטון) – האפליקציה נבנתה בהתאם לדרישות המשתמשים, עם ממשק ייעודי לטלוויזיות החכמות של סמסונג ורזולוציה משתדרגת בהתאם לרוחב הפס הביתי, הכולל מבחר ענק של תקצירים מליגות הספורט הפופולאריות מהארץ והעולם, כולל ליגת העל, הליגה האנגלית, ליגה איטלקית, ליגת האלופות ועוד.
  • אפליקציית One– האפליקציה המשודרגת עברה התאמה מלאה למשתמשי הטלוויזיות החכמות ולראשונה כוללת ערוץ בשידור חי, מבחר רחב של תקצירי כדורגל (לדוגמא מהליגה הספרדית), תקציריכדורסל, תוכניות ספורט מובילות ועוד.
  • אפליקציית MEGOGO– האפליקציה המובילה לדוברי רוסית, הכוללת עשרות ערוצי טלוויזיה בשידור חי, מגוון גדול של תכני VOD, סרטים, סדרות ועוד, ב-40 ש”ח בלבד לחודש*.
    מבצע למצטרפים לשירות, חודש ראשון ב-1 ש”ח בלבד.
    * המחירים כפופים לשינויים.

 

 

תגובות סגורות