חדשות היום

קיידנס מדווחת על גידול של 9% בהכנסות הרבעון השני לשנת 2016

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, מדווחת על הכנסות של 453 מיליון דולר ברבעון השני לשנת 2016. סכום זה משקף גידול בהכנסות של כ-%9 לעומת הרבעון המקביל אשתקד, בו הסתכמו ההכנסות ב-416 מיליון דולר.

בנוסף, החברה מדווחת על הכנסה נקייה על פי GAAP של 49 מיליון דולר, או 17 סנט למנייה ברבעון השני של השנה. זאת, לעומת הכנסה נקייה של 58 מיליון דולר, או 19 סנט למנייה ברבעון המקביל אשתקד.

“הרבעון השני של השנה בלט בפעילות עסקית עניפה עם חברות system במגוון רחב של תחומים” אמר ליפ בו טאן, נשיא ומנכ”ל קיידנס העולמית, “הדרישה הגבוהה לפתרון האמולציה Palladium® Z1 הובילה לרבעון מוצלח מבחינת הכנסות החומרה, במקביל להצגתם של הדורות הבאים של טכנולוגיות OrCAD® ו-Allegro®: משפחות תכנון לוחות מעגלים מודפסים בעלות תמיכה לטכנולוגיית לוח גמיש”.

ג’ף ריבאר, סגן נשיא בכיר ומנהל הכספים של קיידנס הוסיף וציין כי”קיידנס ממשיכה להציג תוצאות עסקיות טובות בסביבה עסקית מאתגרת. מאז החלתה של תוכנית הרכישה מחדש של המניות ברבעון השלישי של 2015 , רכשנו מחדש 32.9 מיליון מניות בשווי 720 מיליון דולר, המהווים כ-11% מההון לפרעון (shares outstanding).

בתמונה: ליפ בו טאן, נשיא ומנכ”ל קיידנס העולמית

תגובות סגורות