שני מתחמי הייטק חדשים בתל אביב

שלושה חודשים לאחר תחילת הפעילות של מתחם העבודה MerkSpace הוקם מתחם חדש בתל אביב העומד על 50% תפוסה עם פתיחתו. עוד השנה יושק מתחם שלישי בקרית עתידים.

מתחם העבודה MerkSpace השיק מתחם חדש של חללי עבודה משותפים להייטק ברחוב קרליבך 10 בתל אביב העומד על 50% תפוסה עם פתיחתו. המתחם מכיל 180 עמדות ומשתרע על שטח כולל של 980 מ”ר, הושקעו בשיפוצו 3.5 מיליון שקל לאחר פינוי של חברת השכרת הרכב הרץ.

המתחם החדש התווסף לפעילות בדרך מנחם בגין 65 בתל אביב, המכיל 154 עמדות עבודה על שטח כולל של 900 מ”ר ומאז השקתו במאי השנה מאויש במלואו עם רשימת המתנה. עוד השנה יושק מתחם שלישי של מרקספייס בקרית עתידים שיכיל מאות עמדות ולמעשה יהיה הגדול ביותר מבין המתחמים.

מאחורי המיזם עומדת ספיר שפיגל, לדבריה: “בנוסף למשרדים אנו מספקים סיוע של מנטורים ויועצי שיווק לחדירה לשווקים, זאת לפי דרישה של היזמים בכל שלב של הפרויקט. הקהילה במתחמים נהנית משיתופי פעולה בין הסטארטאפים המתארחים בהם ויוצרת נטוורקינג רב-תחומי. אנו מתאימים את החללים גם לפרויקטים קטנים עם תקציב של 50 ו- 100 אלף שקל להשקעה בנדל”ן ומציעים עמדת עבודה בודדת ועד חדרי עבודה המיועדים לכמה עשרות עובדים עם וחדרי ישיבות. בנוסף היזמים יכולים להיעזר בליווי של פירמות ראיית חשבון ועורכי דין לפי דרישה.”

שוק חללי העבודה הוא תחום שעדיין בתחילת דרכו בישראל שהשתכלל והתפתח בשנים האחרונות בהיקפים עצומים. אם בתחילת הדרך החללים המשותפים נחשבו כחלופה שיתופית לשוק הנדל”ן שהקשה על חברות ויזמים בתחילת דרכם, כיום יזמים הפכו את סביבת העבודה לקהילה שמחברת ביניהם ובין נותני שירותים בתוך עולם ההייטק, כך שמי שמגיע לחללי העבודה המשותפים לא מקבל רק משרד במחיר סביר אלא גם קהילה עסקית מקושרת שתקדם את המיזם.

מתחמי מרקספייס מעוצבים בסגנון וינטאג’ ובארוק אורבני וצעיר. כל העיצוב הפנימי הגיע ביבוא אישי מרומא, מילאנו, לונדון אמסטרדם ווינה.

 

בתמונה: ספיר שפיגל

תגובות סגורות