NessPRO חתמה על הסכם שיווק אסטרטגי עם Coralogix

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של חברת נס, חתמה על הסכם שיווק אסטרטגי עם Coralogix. במסגרת ההסכם תשווק NessPRO את הפלטפורמה הייחודית לניתוח התנהגות תוכנה שפיתחה Coralogix, המתבססת על “למידת מכונה” (Machine Learning).

Coralogix היא חברת סטרטאפ ישראלית שהוקמה ב-2014. החברה זכתה במקום הראשון בתחרות הסטארטאפים השנתית של עמותת בוגרי 8200 ב-2015. Coralogix עונה על צורך בסיסי של חברות תוכנה: הצורך לפתח, לספק ולנטר גרסאות תוכנה מרובות באיכות גבוהה, גם כאשר התוכנה הופכת למורכבת יותר ויותר. המוצר הייחודי של Coralogix מאפשר לחברות לקצר את זמני הפיתוח ושחרור הגרסאות, לייעל את התחזוקה השוטפת שלהן, ולספק ללקוחותיהן שירות ברמה הגבוהה ביותר. למרות הזמן הקצר שחלף מאז הקמתה, זוכה הפלטפורמה של Coralogix להתעניינות רבה מצד חברות תוכנה בעולם.

הפתרון החדשני של Coralogix מנתח באופן שוטף את הנתונים במערכות ה-production של ספקי תוכנה, מבצע באופן אוטומטי מיפוי של תהליכי תוכנה אפליקטיביים, מציג את ה-flows הלקויים והחריגים וכך מסייע בניתוח התקלה. בנוסף, באמצעות הבנה אוטומטית של מבנה שורות הלוג, מאפשרת המערכת למשתמש לעבוד מול סט מצומצם של מידע במקום כמויות המידע האינסופיות עמן הוא נאלץ להתמודד בכלים הקיימים. כמו כן מציגה הפלטפורמה את המשתנים הפנימיים בלוג באופן גרפי ללא כל הגדרה מוקדמת.

“Coralogix מאפשרת לחברות תוכנה לקבל מידע כהרף עין על מהות התקלות במערכות התוכנה, אפילו כאלו שעדיין אינן מורגשות, ומונעת את הצורך בבדיקת מיליוני לוגים” אמר אבנר מימון, ארכיטקט ומנהל קו מוצרים ב-NessPRO.

“למעשה אימצנו את המתודולוגיה של עולם הגנת הסייבר – האיסוף והניטור – ויישמנו אותה בעולם פיתוח ותחזוקת התוכנה” אמר אריאל אסרף, מנהל המוצרים של Coralogix וממייסדי החברה. “ההסכם עם NessPRO יסייע רבות בשיווק הפתרון המהפכני לחברות תוכנה ישראליות, ויעזור להן לייעל במידה ניכרת את תהליכי הפיתוח והתחזוקה של מוצרי תוכנה, תוך חיסכון ניכר בזמן ובעלויות”.

“הפלטפורמה של Coralogix מצטרפת לסל הפתרונות המלא והמקיף שמשווקת NessPRO בתחום ניטור וניתוח יישומי תוכנה, אשר נבחן ונמצא מתאים להתמודד עם היקף כמויות המידע הגדולות, הנוצרות ממערכות הלוגים השונות” אמר דוד ביסמוט, מנהל תחום מערכות ניהול וסייבר ב-NessPRO. “ההסכם עם Coralogix הוא במסגרת מדיניותה של NessPRO לסייע לחברות סטארטאפ ישראליות בשיווק מוצריהן”.

בתמונה:  טקס חתימת ההסכם בין NessPRO ל-Coralogix. מימין לשמאל: אבנר מימון – ארכיטקט ומנהל קו מוצרים ב-NessPRO, אריאל אסרף, מנהל המוצרים של Coralogix, גיא קרופ – מנכ”ל Coralogix, דדי דבורסקי – מנהל NessPRO, דוד ביסמוט – מנהל תחום מערכות ניהול וסייבר ב-NessPRO

תגובות סגורות