חדשות היום

Solar Impulse השלים הקפה של כדור הארץ בתעופה סולארית

Solar Impulse – המטוס הסולארי הראשון – השלים הקפה היסטורית של כדור הארץ ללא שימוש בדלק. מטוס ה- Solar Impulse 2 נחת באבו דאבי ב- 26 ביולי, 2016, שהייתה גם נקודת הזינוק שלו למסע של 43,000 קילומטרים אשר החל ב- 9 במרץ 2015.

“איזו חוויה יוצאת דופן זו לחזות בשיא של פרויקט הנדסי שיתופי בן 12 שנים לבנייה והטסה של מטוס בדרך שרבים חשבו לבלתי אפשרית”, אמר ברנרד שארלס, יו”ר ומנכ”ל, דאסו סיסטמס. “התעוזה לחלום, לפרוץ את גבולות התעופה, לרכב על הרוח היזמית של חלוצי העבר.. ברכותינו לטייסים אנדרה בורשברג וברטרנד פיקארד ולכל צוות Solar Impulse על ציון הדרך שהשיגו – לא רק בתעופה, אלא בהצגת פתרונות ברי קיימא לעתיד כדור הארץ שלנו. התשוקה לחדשנות הופכת את הבלתי אפשרי לאפשרי”.

צוות Solar Impulse השתמש בפתרון הייעודי לתעשייה “Engineered to Fly” המבוסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, כדי ליצור את המטוס המונע בכוח השמש. אפליקציות למידול תלת מיד של מבנים מורכבים ומורכבים, סימולציה דיגיטלית ויכולת מעקב מלאה אחר נתונים, אפשרו לחוות באופן וירטואלי את המטוס בסביבת הפעילות שלו, עוד לפני שהמריא לטיסה שוברת השיא שלו, ולהצליח בכך בניסיון הראשון.

תגובות סגורות