Taboola נכנסת להסכם לרכישת ConvertMedia

 Taboola, טאבולה, ענקית פלטפורמת Discovery, הכריזה היום על חתימת הסכם לרכישת ConvertMedia, קונברט מדיה, חברת פרסום וידאו מותאם משתמש, שצמחה במהירות מרבית ממיליוני דולרים בודדים בשנת 2014 לקצב מכירות שנתי העומד היום על 50 מיליון דולר. לאחר הרכישה, הטכנולוגיה של ConvertMediaתשולב יחד עם מאגר הנתונים ומנוע ההתאמה האישית של Taboola, אשר משרתים היום למעלה ממיליארד בני אדם בחודש, כדי לסייע לאתרי תוכן להעביר חווית צפייה רלוונטית למשתמש הנכון בזמן הנכון.

עם רכישת ConvertMedia, ההצעות המשולבות תוכן של Taboolaיופנו באופן מיוחד להשגה של חווית משתמש טובה יותר והכנסה כספית ע”י אתרי תוכן המעוניינים להוסיף הצע של תכני וידאו איכותיים. בעזרת השימוש בטכנולוגיית ההתאמה האישית של Taboola, המגיעה היום אל למעלה ממיליארד מבקרים לחודש, תוכל Taboolaלהציג תכני וידאו בזמנים בהם הצרכנים הכי נוטים לצפות בהם. בתקופה זו, התקציבים המיועדים לטלוויזיה משנים כוון ועוברים לפרסום הדיגיטלי, אך הצע הוידאו פרמיום עדיין קטן, ומפרסמים מנסים לעבוד עם שותפים טכנולוגיים שיוכלו להציע מלאי וידאו פרמיום ופלטפורמות המאפשרות גידול מהיר. Taboolaתציע פרסום מותאם משתמש לשותפים שלה, תוך שילוב המלצות בתוך מאמרים וכן וידאו משולב תוכן.

“רשת האינטרנט מתחלקת לשני חלקים – גנים מוקפי חומה, וכל השאר. בעוד הרשתות החברתיות צמחו באופן אדיר בכל הקשור לצפייה בתכני וידאו, זהו הזמן להביא הצלחה זו לרשת הפתוחה ולאתרי תוכן מובילים בכל רחבי העולם,” אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ”ל Taboola. “אני מאמין שעתיד ההכנסה הכספית בכל סוגי המסכים של אתרי תוכן השונים מורכב משני חלקים: הראשון, המלצת תכנים תוך שימוש בתמונה, כותרת, ו-URL, והשני, וידאו. אנו שמחים להציע לאתרי התוכן את כל היכולות, שימוש בנתונים והתאמה אישית ליצירת חוויה מהנה למשתמש והגדלת ההכנסה של אתרי התוכן.”

Taboola Native, פלטפורמה אשר משתמשים בה כבר גופים כגון NBCNews, The Independent, Reader’s Digest, ורבים אחרים, היא גרסת OEM של טכנולוגית החיזוי של Taboola. היא מאפשרת לצוותי המכירות של אתרי התוכן לקטלג ולהמליץ תכנים של מותגים, תוך התאמת כל פריט תוכן לקורא הנכון, בזמן הנכון, לאורך תהליך הרכישה. עם הוספת ConvertMedia, פלטפורמת Taboolaתכלול גם את הפורטפוליו הרחב ביותר שלוידאו outstream. האינטגרציה החדשה של הוידאו תכלול אפשרויות התאמה מלאות לאתרי התוכן, ותאפשר להם לאזן בין חווית המשתמש להכנסות.

“קיימת סינרגיה טבעית בין החזון, הטכנולוגיה, והתרבות של Taboolaו-ConvertMedia. עם צמיחת חסימת הפרסומות והבאנרים, על המפרסמים ואתרי התוכן לגשת לצרכנים עם חוויות צפייה רלוונטיות בזמן הנכון,” אמר יואב נווה, אחד המייסדים והמנכ”ל של ConvertMedia. “האינטגרציה הטבעית עם Taboolaמאפשרת לנו לעזור למפרסמים ולאתרי תוכן לאזן בין חווית המשתמש ובקרת האיכות, תוךהשגתהכנסות מעבר למטרות. אנו שמחים לתת למוציאים לאור יכולת פנייה לבסיס צרכנים עצום עם אינפורמציות וחוויות חדשות, ולעזור בבניית קטגורית ה-Discovery.”

“במובנים רבים, אני מרגיש כאילו אנו סוגרים מעגל היום. הקמתי את Taboolaלפני תשע שנים כדי לעזור למשתמשים למצוא תכני וידאו שהם עשויים לאהוב אך לא ידעו מעולם על קיומם,” הוסיף סינגולדה. “זה כבוד בשבילי לחזור לשורשינו בוידאו ולהיות שותפים עם כל הצוות של ConvertMedia. יואב נווה בנה תרבות ועסק אדירים. ביחד, אנו מצפים ליותר ממיליארד זרמי וידאו ביום, מה שיהפוך אותנו במהירות לאחת מחברות השידור המקוונות הגדולות ביותר לצד Facebook, Snapchat, ו- YouTube.”

תגובות סגורות