חדשות היום

Zeek השלימה סבב גיוס שני בהיקף של 9.5 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ Zeek הודיעה היום על השלמת סבב גיוס שני בהיקף של 9.5 מיליון דולר. קרן הון סיכון Scale-Up הובילה את הסבב הנוכחי. משקיעים בולטים נוספים כוללים את קרן בלאמברג וקוואלקום, באמצעות זרוע השקעות הון הסיכון שלה קוואלקום ונצ׳ורס,FJ labs -קרן ההשקעות של פבריס גרינדה, טרגט גלובל,Radiant Venture Capital, iAngels,  טון ונצ’רס והיזם אורי לוין שהיה המשקיע הראשון בחברה. בסבב הקודם גייסה החברה שלושה מיליון דולר.

הגיוס הנוכחי ישמש את החברה להתרחבות גלובלית, הכפלת מספר העובדיםבמשרדיה בישראל ובבריטניה והקמת מרכזי פעילות נוספים באירופה. בין המשרות הפתוחות:בקרת איכות, שיווק, פיתוח, שירות לקוחות ועוד.החברה מונה היום 35 עובדים בתל אביב ולונדון.

Zeek היא פלטפורמת המסחר המקוונת המתקדמת בעולם לרכישת כרטיסי מתנה (Gift cards) בהנחה מהמותגים האהובים, או למכירתכרטיסימתנה לא רצויים. שוק ה-Gift cards מעורך בכ- 400 מיליארד דולר ומרביתו מרוכז בארה״ב ואירופה.

אחד מחוזקות החברה הינה בהצלחתם לבנות טכנולוגיה ייחודית המאפשרת מסחר במטבעות אלקטרוניים בסביבה מאובטחת ונוחה הן למוכר והן לקונה. לדברי המייסדים, המימון יסייע, במקביל לגיוס עובדים, גם להשקעה מאסיבית בחדשנות טכנולוגית ושיווק.

דניאל זלקינד, מייסד ומנכ”ל Zeek, אמר כי “במהלך השנה האחרונה הצלחנו להציל למשתמשים שלנו יותר מ-12 מיליון דולר. חזינו בצמיחה של כ-30% מדי חודש, לצד תגובות חיוביות מאוד מהשוק. הסבב הנוכחי משמעותי להאצת קצב הצמיחה והוא יאפשר לנו להרחיב את הצוות המצוין שיש לנו היום ולהצעיד את החברה קדימה”.

בתמונה: דניאל זלקינד (CEO), איתי אראל (CMO) וזיו ישעיהו (CTO)

תגובות סגורות