חדשות היום

אפלייד מטיריאלס, פרסמה תוצאות שיא לרבעון השלישי לשנת 2016

אפלייד מטיריאלס (Nasdaq:AMAT), מדווחת על תוצאותיה ל – Q3/2016:

במהלך הרבעון השלישי קיבלה החברה הזמנות בשווי של 3.66 מיליארד דולר, גידול של 6 אחוזים מרבעון לרבעון וגידול של 26 אחוזים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. צבר ההזמנות גדל ל-4.95 מיליארד דולר, גידול של 19 אחוזים מרבעון לרבעון הקודם וגידול של 60 אחוזים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. המכירות נטו הסתכמו ב-2.82 מיליארד דולר, גידול של 15 אחוזים מהרבעון הקודם ושל 13 אחוזים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

החברה רשמה רווח גולמי של 42.3 אחוזים, רווח תפעולי של 21.1 אחוזים ורווח נקי של 505 מיליון דולר או 0.46 דולר למניה על בסיס מדולל. על בסיס מתואם שלא לפי GAAP דיווחה החברה על רווח גולמי של 43.7 אחוזים ברבעון השלישי, רווח תפעולי של 22.8 אחוזים ורווח נקי של 550 מיליון דולר או 0.50 דולר למניה על בסיס מדולל.

תזרים המזומנים מפעולות ברבעון השלישי הסתכם ב-981 מיליון דולר. החברה שילמה דיבידנדים בסך 108 מיליון דולר והשתמשה ב-196 מיליון דולר לרכישה מחדש של 9 מיליון ממניותיה הרגילות במחיר ממוצע של 21.88 דולר.

 

גארי דיקרסון, נשיא ומנכ”ל אפלייד מטיריאלס, מסר עם פרסום התוצאות:

“נתוני הרווחים וההזמנות שברו שיאים של כל הזמנים ומעידים שאפלייד מתפקדת טוב מתמיד ונמצאת בעמדה מצוינת לצמוח יותר מהשווקים שלנו. אנו נמצאים בשלבים המוקדמים של נקודת מפנה משמעותית בתעשייה אשר תשפיע להרבה שנים. שינוי זה מניע את עסקינו כיום ויוצר הזדמנויות חדשות לצמיחה עתידית”.

בהתייחס לפיתוח ה-  ProVisionמערכת מתקדמת לבדיקת שבבים שפותחה ומיוצרת בישראל אמר דיקרסון: “אני נרגש מהשקת מערכת ה – ProVision מכונת הסריקה בטכנולוגייתeBeam  המתקדם מסוגו בתעשייה. מדובר בסגמנט הצומח ביותר בתעשיית בדיקות השבבים. השוק הכפיל עצמו משנת 2011 ועד 2015 וצפויה לו צמיחה גם בהמשך. אנו חווים ביקושים ערים ל ProVision  וסיפקנו מעל לתריסר מערכות ללקוחות”.

תחזית עסקית

ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2016 צופה אפלייד מטיריאלס גידול של 15 עד 19 אחוזים במכירות בהשוואה לרבעון הקודם. הרווח המתואם למניה, שלא לפי GAAP ועל בסיס מדולל צפוי להיות בטווח של 0.61 – 0.69 דולר.

אפלייד ישראל, העוסקת בפיתוח וייצור מוצרי בקרת איכות של מוליכים למחצה, נמצאת בצמיחה מואצת וגייסה עשרות עובדים חדשים בחודשים האחרונים. החברה מתכוונת לגייס עוד עשרות עובדים בתקופה הקרובה, בעיקר בתחומי התוכנה, הפיסיקה וההנדסה. הגיוס נעשה עבור מגוון משרות והן פתוחות עבור סטודנטים מתחומים רלוונטיים, בעלי השכלה רלוונטית ללא ניסיון מקצועי כלל או מומחים/ות ומנהלים/ות בעלי ניסיון עשיר.

לאור גידול משמעותי באתר החברה בקרית גת, נמצאת החברה בגיוס מואץ גם של הנדסאים וטכנאים לאתר זה.

 

תגובות סגורות