חדשות היום

הרובוט התעשייתי הראשון בעולם שגם יודע לקעקע

טרנד הקעקועים צועד עם הזמן. הבשורה הטריה ביותר מהתחום מגיעה כעת מאוטודסק, מובילה גלובאלית בתחום העיצוב ב- 3D ובתוכנות הנדסה ומצמד מעצבים צרפתים צעירים, פייר אם וג׳והאן דה סילביירה, המכנים עצמם Appropriate Audiences, שהביאו לאוויר העולם את הרובוט התעשייתי הראשון בעולם שגם יודע לקעקע.

הצוות הצרפתי שוחר הקעקועים התארח לא מכבר במעבדות היצירה של אוטודסק, ב-Pier 9 שבסן פרנסיסקו, מקום המארח אמנים ויוצרים ומספק להם את מכלול הכלים המתקדמים ביותר ומעמיד לרשותם מגוון טכנולוגיות עכשוויות.

 

הצוות מספר כי לפני שהתחילו לבנות את הרובוט התעשייתי המקעקע הראשון בעולם, מסביר הצוות, צריך ליצור סריקת תלת מימד של האיבר המקועקע ולהתאים לו את הקעקוע (באמצעות תוכנה ייעודית שפיתחו למשימה). ואז? מבקשים מהמתנדב האמיץ לשבת מאוד מאוד מאוד בשקט, בזמן שזרוע רובוטית, המחוברת למכשיר קעקוע פוצחת במשימה. לדברי השניים, הבעיה המרכזית בפרוייקט היתה לתכנן את הזרוע כך שתוכל לקעקע איבר אנושי שאינו אחיד במידותיו ובנוסף לכל אינו שטוח. וכן, הם מספרים שלאחר שהוכיחו התכנות הם מתכוונים להתחיל בייצור מסחרי וכי מכוני קעקוע כבר עומדים בתור עם הזמנות למכונות.

תגובות סגורות