חדשות היום

לנובו מציגה בתערוכת Gamescom דגמים חדשים בסדרת הגיימינג התומכים במשחקי מציאות מדומה

אם אתם נמנים על הגרעין הקשה של הגיימרים, סביר להניח שתרצו לאמץ כל יתרון משחק אפשרי – למשל, משקאות עתירי קפאין שיעזרו לשרירים התפוסים שלכם במהלך שעות ארוכות של משחקים. כל דבר קטן יכול לעזור. אבל על דבר אחד בוודאי לא תרצו לוותר – וזה גם מה שיעשה לכם את ההבדל בין ניצחון לבין תבוסה – טכנולוגיית הגיימינג המעודכנת ביותר.

זו הסיבה שאנחנו רוצים להציג בפניכם את הדגמים החדשים שאנחנו משיקים בסדרת Y  – סדרת מחשבי המשחקים שלנו. עצבנו אותם כדי לעשות דבר אחד: לספק לגיימרים חווית משחק immersive אולטימטיבית.

לנובו, יצרנית ה-PC המובילה בעולם, מציגה היום בתערוכת Gamescom מספר דגמים בסדרת הY-, אשר שודרגו כדי להתמודד עם החזית הבאה של המשחק האינטראקטיבי – משחקי מציאות מדומה (VR). מחשבים אלה זכו לאישור אוקולוס, יצרנית משקפי המציאות הוירטואלית Oculus Rift, והמבקרים בדוכן לנובו במהלך התערוכה יכלו לחוות את השימוש במשקפיים אלו יחד עם דגמי המחשבים החדשים.

כדי לעמוד בצרכים של משחקי המציאות הוירטואלית, ולהציע חוויית משחק חדשה לחלוטין, סדרת מחשבי ה-Y החדשה מצוידת במשאבים הטובים ביותר. משאבים אלו מספקים כמובן גם את העוצמה הנדרשת כדי לשחק במשחקים המובילים של ימינו, ובאיכות גרפית גבוהה במיוחד.

בין הדגמים החדשים שהוצגו בולט ideaPad Y910, אחד מניידי המשחקים החזקים ביותר שיצאו אי פעם לשוק, אם לא החזק ביותר. מדובר במחשב עם מסך IPS בגודל 17.3 אינץ’, ןברזולוציית FHD, שמגיע עם מעבד Core i7 מהדור השישי של אינטל, ממשפחת K של אינטל, משפחת המעבדים הניתנים להמהרה, ועם הכרטיס הגרפי המעודכן מבית Nvidia, הלו הוא GeForce GTX 1070 שמלווה ב-8 ג’יגה-בייט זיכרון עצמי. עם עד 64 ג’יגה-בייט זיכרון ושילוב של כונני SSD עם כונני SSHD, מבטיח ideaPad Y910 חוויית משחק שאין שנייה לה, עם יכולת לעמוד בדרישות של המשחקים התובעניים ביותר, כולל משחקי VR.

המחשב מגיע גם עם מקלדת מכנית מתקדמת ומדויקת במיוחד שתוכננה כדי להתאים לצרכים של שחקני המחשב המתקדמים ביותר. המקלדת אף מציעה תאורה אחורית עם יכולת תכנות ואפקטים המיועדים להתאים לדרישות ולרצונות של כל שחקן.

כמחשב שמיועד למשחקים המודרניים מציע ideaPad 910 גם גישה ייחודית לקישוריות. הוא כולל חיבור רשת מהיר במיוחד בטכנולוגיית Killer DoubleShot Pro וכן טכנולוגיית WiFi ברמה המתקדמת ביותר במטרה למנוע השתהויות אלחוטיות וכדי להבטיח שלא תהיה פגיעה בזרימת המידע אל המחשב מהרשת וההיפך. ה- Y910 IdeaPad מעוצב גם כדי לשמור על טמפרטורה נמוכה, ולשם כך יצרנו מאוורר בעל ויסות עצמי ושילבנו כונסי אוויר בחלקו התחתון של המחשב.

ideaPad Y910 התומך בתכני מציאות וירטואלית ועם כרטיס ה-GeForce GTX 1070 יהיה זמין בארץ החל בדצמבר 2016 במחיר התחלתי של 2,800 אירו.

בנוסף, הציגה לנובו מחשבים שולחניים בסדרת ה-Y700 עם תאימות מלאה ל-VR. מחשבים אלו מגיעים עם מעבדי אינטל עד Core i7 מהדור השישי, עד 32 ג’יגה-בייט זיכרון מסוג DDR4, מערכת הפעלה Windows 10 Home וכן ספק כוח בעוצמה של עד 450 וואט.

ideaCenter Y700 עם כרטיס GeForce GTX 970 זמין בארץ במחיר התחלתי של 3,990 שקל. ה- ideaCenter Y700 עם כרטיס GeForce GTX 1070 יהיה זמין בארץ מאמצע ספטמבר במחיר התחלתי של 5,500 שקל.

תגובות סגורות