חדשות היום

שייקה גורדון מונה כמנהל הכללי וסמנכ”ל, יוביל את חטיבת האלקטרוניקה החדשה. החטיבה תרכז את הפעילות העסקית של החברה בשוק האלקטרוניקה

אופטימל + חברת התוכנה המובילה בתחום פתרונות ביג דאטה לתעשיית הסמיקונדקטור והאלקטרוניקה, הודיעה היום על מינויו של שייקה גורדון כמנהל כללי וסמנכ”ל חטיבת האלקטרוניקה החדשה של החברה. גורדון, בעל ניסיון רב בתחום, יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם יצרני OEM אלקטרוניקה על מנת לסייע להם להשיג שקיפות גבוהה יותר של שרשרת האספקה, והשבחת איכות מוצר הקצה לשוק באמצעות השימוש בתוכנת ניתוח הנתונים של החברה לתחום האלקטרוניקה.

הפתרון המקיף של אופטימל + לתחום האלקטרוניקה מתוכנן בשלב ראשון עבור יצרני ה OEM בתעשיית האלקטרוניקה  העוסקים בטלפונים חכמים, שרתי רשת ,שרתי נתונים, ומערכות רכב שונות כגון ADAS . הפתרון של החברה מאפשר  כעת יכולות חסרות תקדים לחברות האלקטרוניקה לאסוף נתונים לאורך כל שרשרת האספקה הגלובלית שלהם, לנתח ולנקוט פעולות יצוריות ועיסקיות בזמן אמת.

הפתרון המדובר של חברת אופטימל+ הוא למעשה הראשון בתעשייה האלקטרוניקה המאפשר שליטה מלאה, קצה לקצה בנתוני הייצור, תוך איסוף וניתוח נתונים מתקדמים, ובכך מאפשר לחברות האלקטרוניקה לשפר ביצועיים ולנהל סיכונים לאורךשרשרת הערך כולה בצורה אופטימלית.

אחת החברות הראשונות שכבר משתמשות בפתרון החברה בתעשיית האלקטרוניקה, היא חברת NVIDIA העולמית אשר  עבדה בשיתוף פעולה עם אופטימל+ משלב תכנון ופיתוח הפתרון לתחום. ” NVIDIA מייצרת מוצרים, שירותים ותוכנות לתחומים שונים: מציאות מדומה, בינה מלאכותית, והדמיה”, אמר קיית קאצ’טר, סמנכ”ל תפעול הנדסי ב NVIDIA.” הפתרון של אופטימל+ לתחום הלקטורניקה מאפשרת לצוותי המוצרים שלנו שקיפות מלאה לתוך שרשרת הייצור של מוצרי האלקטרוניקה השונים שלנו. וכך אנחנו יכולים לזהות ולהגיב במהירות לכל סוג של תקלה ברמה של מפעיל, מפעל, קו מוצרים או אפילו תחנת ייצור פרטנית” .

“ישנה תחזית לגידול עצום מיימדים בייצור מוצרי אלקטרוניקה הן בשימוש אישי והן בשימוש במגזר העיסקי והציבורי, שישפיע על חיי היומיום של כולם. הגידול המאסיבי החזוי בתחום רק יעצים את הצורך של חברות האלקטרוניקה להזרים מוצרי קצה בטוחים ואמינים לשווקים השונים.” אמר שייקה גורדון סמנכ”ל ומנהל כללי של חטיבת האלקטרוניקה באופטימל+ , “החברה כבר סייעה לחברות בתעשיית המולכים למחצה לשפר את איכות המוצרים, על ידי מתן ניראות מלאה לאורך כל שרשרת האספקה הגלובלית שלהם,  כך שלמעשה אופטימל+ היא השחקנית היחידה המסוגלת היום להרחיב את היכולות הללו גם עבור ,החברות השונות בתעשיית האלקטרוניקה. אני שמח להיות חלק מצוות אופטימל+ במיוחד בתקופה כל כך דינמית ומרתקת לתעשיה כולה” .

גורדון, בעל ניסיון רב, מביא עימו לתפקיד 25 שנות ניסיון בניהול בכיר בשוק ההיי – טק והוא בעל רקע עשיר בהובלת מכירות ישירות ושותפויות מטעם תאגידים גדולים וחברות סטרט-אפ. בתפקיד האחרון שלו לפני כניסתו לחברת אופטימל+,  כיהן כסמנכ”ל בכיר למכירות הגלובליות בחברת  Redbend,  כמו גם שירת במספר משרות ניהוליות בכירות בחברת נייס כנשיא EMEA ו- APAC בקבוצת האבטחה של נייס מערכת, וכנשיא חטיבת פתרונות מעקב וידאו שלנייס וייז’ן .

תגובות סגורות