CellSavers השלימה סבב גיוס בהיקף של 15 מיליון דולר מהקרנות כרמל וסקויה

חברת הסטארט אפ הישראלית CellSavers, המספקת פלטפורמה לתיקון ותמיכה במכשירי סמארטפון ומכשירים ניידים אחרים לפי דרישה, השלימה סבב גיוס בהיקף 15 מיליון דולר בהובלת כרמל ונצ’רס, ובהשתתפות סקויה קפיטל ישראל. סבב הגיוס הנוכחי מתווסף לגיוס הסיד של CellSavers בהיקף 3 מיליון דולר אותו הובילה סקויה בדצמבר 2015.

הפלטפורמה של CellSavers מבוססת על פתרון טכנולוגי מקצה לקצה שמאפשר לחברה לבצע התאמה בזמן אמת בין צרכנים לבין אנשי מקצוע מיומנים. CellSavers פועלת על מנת לספק חוויית לקוח יוצאת דופן ולוודא שהתיקונים והתמיכה במכשירים יהיו מהירים ונוחים ככל האפשר, תוך מזעור הזמן שבו הצרכנים נמצאים ללא מכשיר תקין. טכנאי CellSavers, שעברו הסמכות ובדיקות, שמים להם למטרה להגיע ללקוחות בתוך 60 דקות, בלי תלות במקום שבו נמצא הלקוח, ולבצע תיקונים איכותיים עם אחריות. השירות של CellSavers כבר זמין ב-18 אזורים עירוניים גדולים ברחבי ארצות הברית דוגמת ניו יורק, בוסטון, לוס אנג’לס, סן פרנסיסקו, יוסטון, דאלאס, שיקאגו, ואטלנטה.

ההון שגויס ישמש את CellSavers בכדי להאיץ את הצמיחה של הפלטפורמה הטכנולוגית המקיפה שלה שמתאמת באופן מושכל בין צרכנים הזקוקים לתקן סמארטפון או מכשיר נייד אחר לבין טכנאים מוסמכים, מיומנים ומהירים, הנמצאים באזור של הצרכנים. המימון החדש יאפשר לחברה להמשיך בהרחבת השירות, שהושק באמצע 2015. בשלב זה מתמקדת CellSavers בפלטפורמה לתיקון מכשירי

סמארטפון ומכשירים ניידים אחרים לפי דרישה. בכוונת החברה להשתמש בפלטפורמה שפיתחה על מנת להרחיב את השירות לתיקון מוצרים טכנולוגיים נוספים.

CellSavers הוקמה בשנת 2015 על ידי אייל רונן ואיתי הירש, צוות יזמים בעלי ניסיון בהקמה וניהול של חברות וצוותים בינלאומיים בתחום ה-B2C. CellSavers מעסיקה כ-30 אנשי פיתוח, תפעול ושיווק בשני מרכזים בקליפורניה ובהרצליה. בנוסף לכך, החברה מעסיקה מעל 500 טכנאים בארצות הברית. CellSavers כבר החלה בגיוס משמעותי של עובדים נוספים למרכז הפיתוח בהרצליה, ובכללם מהנדסי תוכנה, ראשי צוותים ומנהלי מוצר, על מנת לתמוך בצמיחה המואצת של החברה.

אייל רונן, מנכ”ל CellSavers, ומייסד משותף, אמר: “החזון של CellSavers הוא לאפשר לתקן או להחליף בצורה קלה, מהירה ואמינה כל מוצר טכנולוגי שמתקלקל. לשם כך בנינו תשתית טכנולוגית מתוחכמת מאד שמאפשרת חיבור בזמן אמת בין טכנאים מקצועיים לבין צרכנים. בעוד שנים בודדות, כאשר יתקלקל לצרכן בבית מכשיר הפלייסטיישן, טלוויזיה חכמה, נתב אינטרנט או כל מוצר חכם או אלקטרוני, CellSavers תאפשר לצרכן לקבל בתוך 60 דקות טיפול אישי מאיש מקצוע עם החלפים הנדרשים, המגובה במערך מלא ומיידי של שירות לקוחות ובאחריות מלאה. המוצר שלנו מבוסס על פלטפורמה טכנולוגית מורכבת מאד, הנדרשת לעבד בזמן אמת ולחזות נתונים כגון ביקוש לשירות, זמינות טכנאים, מיקום, מלאי חלפים, מחיר ונתונים נוספים”.

בהתייחס לסבב הגיוס, ציין רונן: “חשוב לנו לעבוד עם שותפים כמו דניאל כהן וצוות כרמל ונצ’רס, שמבינים איך לבנות ולהצמיח עסקים גדולים. גיוס ההון הנוכחי יאפשר לנו להרחיב את הכיסוי של CellSavers ולבנות מערך מורחב של תיקונים זמינים ברחבי ארה”ב”.

דניאל כהן, שותף כללי בכרמל ונצ’רס, שיצטרף בעקבות ההשקעה למועצת המנהלים של CellSavers, מסר: “אייל רונן ואיתי הירש הם מייסדים מרשימים ובעלי חשיבה עסקית ויצירתית  שהוכיחו שחזון חברה חזק יחד עם משמעת תפעולית הדוקה יכולים להניב תוצאות מוחשיות. הם בנו עסק יציב המבוסס על צורך שקיים בעולם האמיתי ויצרו יסודות חזקים למותג צרכני ברמה הלאומית בארצות הברית”.

גילי רענן, שותף בסקויה קפיטל, אמר: “אנחנו שמחים להרחיב את השותפות עם אייל, איתי וכל צוות CellSavers. אנחנו ממשיכים להתרשם עמוקות מהצמיחה המהירה, הבריאה והעקבית של  CellSavers מאז שלב הסיד. החברה השיגה רווחיות תפעולית תוך זמן קצר במספר שווקים גדולים בארה”ב “.

בתמונה: איתי הירש ואייל רונן, יזמי Cellsavers

צילום: רוני פרל

 

תגובות סגורות