חדשות היום

אקווה סקיוריטי מכריזה על גיוס Series A בהיקף 9 מיליון דולר בהובלת מיקרוסופט

אקווה סקיוריטי (Aqua Security), ספקית פלטפורמה מובילה לאבטחת אפליקציות בקונטיינרים וירטואליים, הכריזה היום כי השלימה גיוס Series A בהיקף 9 מיליון דולר, אותו הובילה Microsoft Ventures. משקיעי הסיד של אקווה, TLV Partners ושלמה קרמר, השתתפו גם הם בסבב הגיוס הנוכחי, אשר הביא את סך ההשקעה באקווה עד כה ל-13.5  מיליון דולר. יזם ומשקיע הסייבר הסדרתי שלמה קרמר יצטרף כדירקטור באקווה.

“אנו שמחים לקבל הכרה כזו בטכנולוגיה שלנו ובהצלחתנו העיסקית אמר דרור דוידוף, מנכ”ל ומייסד אקווה. “אבטחה היא מרכיב משמעותי באימוץ קונטיינרים, ואני מצפה להזדמנות לעבוד עם מיקרוסופט בעוד אנו מרחיבים את הנוכחות שלנו בשוק, ומסייעים ללקוחות שלנו לנצל את יתרונות הטכנולוגיה החדשה הזאת”.

“קונטיינרים מייצרים מהפכה בדרך שבה מפתחים ומריצים יישומים, ומביאים לרמות חדשות של חדשנות וזריזות בפיתוח”, אמר מוני חסיד, מנכ”ל ודירקטור מנהל ב Microsoft Ventures. “פלטפורמת האבטחה המקיפה של אקווה לקונטיינרים מאפשרת לארגונים להאיץ את השימוש בעננים ציבוריים ופרטיים. אנו שמחים לתמוך במסע של אקווה להצלחה בשוק זה שצומח במהירות”.

אקווה נוסדה בסוף 2015 על-ידי דרור דוידוף ואמיר ג’רבי, והשיקה את הפלטפורמה שלה במאי 2016. תוך זמן קצר החברה השיגה צמיחה משמעותית ואימוץ של הפלטפורמה על ידי לקוחות. ארגוני Fortune 500 במגזרי השירותים הפיננסים, הטכנולוגיה, קמעונאות ושירותים מקוונים, כבר משתמשים בפלטפורמה של אקווה כדי לאבטח את סביבת ההרצה וכדי להטמיע אבטחה כשלב בתהליך הפיתוח וההרצה של קונטיינרים. החברה מתכננת להכפיל את היקף הצוות שלה עד אמצע 2017.

אקווה הכריזה גם היום ששלמה קרמר, שהשקיע בסבב ה-seed של אקווה, יצטרף לדירקטוריון החברה. קרמר הוא יזם ומשקיע סדרתי באבטחת סייבר, אשר היה מייסד משותף של צ’ק פוינט (CHKP), אימפרבה (IMPV), ו- Cato Networks, והשקיע ב- Trusteer (שנרכשה על ידי IBM), פאלו אלטו נטוורקס (PANW), ואחרים.

“ההתקדמות המדהימה של אקווה בהבאת הפלטפורמה שלה לשוק והגדלת בסיס הלקוחות, מצביעה על המהירות בה ארגונים מאמצים קונטיינרים, ועל הצורך בגישה חדשה לאבטחה עבור ארכיטקטורה חדשה זו”, אמר קרמר.

פלטפורמת אבטחת הקונטיינרים של אקווה מספקת פתרון אבטחה מתקדם עבור סביבות קונטיינרים, כשהיא תומכת בקונטיינרים של Docker  על Windows ולינוקס, וזמינה להפעלה על מרכז דאטה מקומי או בענני Azure, AWS ו-Google. היא מספקת הגנה לאורך מחזור חיי הקונטיינר, מהפיתוח ועד לריצה בסביבת ייצור, באמצעות שילוב פרופילים חכמים של אבטחה, אנליטיקה של התנהגות, ומחקר פנימי  של אבטחת סייבר, כדי ליצור מעטפת אבטחה מקיפה ועמידה ברגולציה.

בתמונה: דרור דוידוף, מנכ”ל החברה. קרדיט צילום: דיוויד גארב

 

תגובות סגורות