טושיבה משיקה 2 תוכניות לתמיכה בלקוחות ארגוניים

אישי׳ און ליין ושירות פלטינום הכולל תיקון ׳עד למחרת׳

 

טושיבה-Toshiba  המיוצגת בישראל, על ידי חברת ״מפעיל״, הודיעה על השקה של שתי תוכניות שירות ותמיכה חדשות ברחבי אירופה, הכוללות פורטל לתמיכה ייעודית בלקוחות עסקיים ושירות תמיכה ברמת פלטינום. שני השירותים מיועדים ללקוחות הארגוניים של החברה. התוכניות משלימות את המהלך הקודם של טושיבה בתחום השירות ללקוחות – תוכנית ה- Reliability Guarantee (״אחריות לאמינות״), במסגרתה, במקרה של תקלת חומרה במחשב בשנת האחריות הראשונה, יקבל הקונה תיקון בחינם והכסף ששילם בזמן רכישת המחשב אף יוחזר לו במלואו. השירותים החדשים נועדו להבטיח שמעבר לביטחון המובטח ברמת החומרה, יזכו הלקוחות גם בשירות מהיר ויעודי להם, כלקוחות עסקיים.

הפורטל החדש, Toshiba Business Support Portal, מהווה מעין ׳עוזר אישי׳, המאפשר ללקוחות לנטר ולנהל את כלל ׳צי׳ מוצרי טושיבה שבידי עובדי החברה, מראייה של סטטוס האחריות של המוצרים ועד אפשרות להורדת דרייברים ועדכוני תוכנה. שירות הפלטינום -The Platinum Support Service –  מתגבר את האחריות הסטנדרטית ומוסיף אפשרויות שירות דוגמת טיפול באתר הלקוח, תיקון תוך 24 שעות ושירות,Hard Drive Retention , המספק שלוות נפש למשתמש ביודעו שניתן יהיה לשחזר מידע שיש לו על הדיסק הקשיח במקרה של כשל הדיסק. השירות יוענק ללקוחות ברחבי אירופה גם במקרה שהמחשב נרכש במדינה אחרת.

״העסקים של היום תלויים בטכנולוגיה שמבטיחה תפעול חלק ומוצלח של העסק על בסיס יומיומי ובמיוחד על רקע העלייה הנמשכת בכוח העבודה הנייד ובכך שעובדים צריכים להישאר פרודוקטיביים מכל מקום בו הם נמצאים״, אומרת סוניה בראון, מנהלת מערך שירות הלקוחות EMEA, B2B PC,  טושיבה אירופה. ״אנו גאים באמינות המוצרים שלנו ומבינים ששירות הלקוחות אחרי הרכישה הוא חלק אינטגראלי מכך. התוכניות החדשות מבטיחות שהתמיכה של טושיבה תמשיך לענות על הצרכים של לקוחותיה״.

תגובות סגורות