מציגים את BeatsX: אוזניות אלחוטיות בלוטות’ מעולות חדשות של Beats by Dr. Dre

Beats by Dr. Dre (ביטס) הכריזה היום על הרבה מוצרים אלחוטיים חדשים יוצאי דופן, שמרחיבים את תיק המוצרים המעולים של המותג שכולל עכשיו קו חדש של אוזניות אלחוטיות בשם BeatsX יחד עם הדור הבא של שני רבי מכר נוכחיים עם ההשקה של האוזניות האלחוטיות הפנימיות (earphones) Powerbeats3 והאוזניות האלחוטיות החיצוניות (headphones) Beats Solo3. כקולקציה, המוצרים החדשים האלה כוללים את השבב Apple W1, Class 1 Bluetooth, טעינה מהירה Fast Fuel ואת הקול המעולה שהמעריצים ברחבי העולם למדו לצפות ממוצרי ביטס. ביטס נוסדה במשותף על ידי ד”ר דרה וג’ימי אייוביין והיא חלק מאפל.

“לביטס הייתה תמיד מחויבות לספק את חוויית ההאזנה למוסיקה הטובה ביותר האפשרית”, אמר נשיא ביטס לוק ווד. “כיום כשלכל דבר כמעט שאנחנו צורכים במדיה יש רכיב קול, איכות מעולה בהשמעה של קול חשובה. באמצעות המוצרים החדשים שלנו, אנחנו מספקים עיצוב נהדר, חדשנות וקול כדי שתוכלו לשמוע כל דבר כפי שיוצרי התוכן תיארו לעצמם”.

BeatsX

BeatsX הוא קו חדש לגמרי של אוזניות, שעוצבו במומחיות כדי לכלול התפתחויות מתוחכמות בתחום הקול בגודל הפיזי הקטן שלהן. בזכות העיצוב הפשוט והזורם שלהן BeatsX מאוד קלות משקל וכמעט לא מבחינים בהן בזמן השימוש. BeatsX מתאימות לאנדרואיד ול-iOS וכוללות Class 1 Bluetooth לחיבור אופטימלי. למשתמשי iOS10, השבב Apple W1 מאפשר חיבור בלוטות’ קל בשלב אחד ואת היכולת הנוספת לעבור בצורה חלקה בין מכשירים שרשומים ב-iCloud. BeatsX קובעות אמות מידה חדשות ביעילות הסוללה עם Fast Fuel, שמאפשר שעתיים של השמעה אחרי חמש דקות בלבד של הטענה ועד 8 שעות אחרי הטענה של 45 דקות בלבד באמצעות כבל ה-Lightning  הכלול. ה-RemoteTalk מאפשר לכם לקבל שיחות, להשמיע מוסיקה ולהפעיל את סירי. כבל ה-Flex-Form ומגוון של אביזרים בתוך האוזן מאפשרים התאמה גמישה, מאובטחת ונוחה בזמן השימוש. כשאתם לא משתמשים באוזניות, רכיבים מגנטיים מונעים מהן להסתבך סביב הצוואר, ואפשר ללפף אותן בקלות כך שיתאימו לקופסת נשיאה קומפקטית לאחסון וניידות.

PowerbeatsWireless

Powerbeats3 באמת מעלה את האוזניות האלחוטיות מהנמכרות ביותר בעולם לרמה הבאה. ארגונומיה משופרת מעניקה התאמה וחוויית קול טובות יותר, ואילו Fast Fuel מאפשר שעה של שמיעה אחרי 5 דקות בלבד של טעינה באמצעות כבל המיקרו USB הכלול. כשהן מוטענות במלואן, האוזניות העמידות בפני זיעה ומים האלה מאפשרות חיי סוללה ארוכים של עד 12 שעות. בנוסף, האוזניות החדשות Powerbeats3 Wireless כוללות Class 1 Bluetooth ו-RemoteTalk מוכללים, שמאפשרים לכם לקבל שיחות, להשמיע מוסיקה ולהפעיל את סירי.

Beats Solo3 Wireless

Beats Solo3 Wireless הוא השלב הבא בהתפתחות של קו האוזניות החיצוניות Solo שכבר הפך לאייקון. המוצר החדש הזה מספק חיי סוללה של עד 40 שעות הודות ליעילות של השבב Apple W1 chip, וגם Class 1 Bluetooth. הפקדים שבגביעי האוזניים מאפשרים לכם לקבל שיחות, להשמיע מוסיקה ולהפעיל את סירי, ואילו Fast Fuel מאפשר שלוש שעות של השמעה אחרי 5 דקות בלבד של טעינה באמצעות כבל המיקרו USB הכלול. Beats Solo3 Wireless נשאר נאמן לקודמו עם אותם קול ועיצוב נייד ועמיד שזכו בפרסים, עם רצועת ראש גמישה, גביעי אוזניים שמסתובבים 360 מעלות ובידוד רעשים.

תגובות סגורות