חדשות היום

סומוטו מחזקת ומרחיבה את דירקטוריון החברה

סומוטו לימיטד – חברת תוכנה גלובלית המתמחה בשיווק באינטרנט, פרסום בווידאו, פרסום במובייל ובאספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות בסביבת PC Win, PC Mac, Mobile Android ו-Mobile iOS, מתכבדת להודיע כי מר יענקלה טננבוים נענה לפנייתו של מר שוקי אברמוביץ יו”ר הדירקטוריון של סומוטו כך שמר טננבוים יצטרף כחבר דירקטוריון בחברה על מנת שיתרום מזמנו ומניסיונו לפיתוח ולהמשך הצלחת החברה ועל מנת להמשיך את התנופה הגדולה בה נמצאת החברה.

מר טננבוים היה שותף בעברו במספר רב של אקזיטים  כיו”ר ומוביל חברות, ביניהן: SPL, INSUREWORX, SABRATEC, GENIEO והוא בעל ניסיון רב במיזוגים ורכישות כמו גם יזם ומשקיע בארץ ובשוק הבינלאומי.

יחד עם מר טננבוים, ומתוך מטרה  לחזק ולהרחיב את דירקטוריון החברה, יצטרפו כחברי דירקטוריון הגברת נואימי שמאייר, אשר בתפקידה האחרון שימשה כשותפה בכירה וראש מחלקת ההי-טק במשרד עורכי הדין מ.פירון וכן מר עומר זרחיה שהינו יזם, משקיע ובעל ניסיון רב באינטרנט אשר מכר לאחרונה חברה שהקים.

בן גירון, מנכ”ל סומוטו: “אנו שמחים על החלטתו של יענקלה טננבוים להצטרף לדירקטוריון החברה ולהשקיע מזמנו וניסיונו לקידום סומוטו. כמו כן הצטרפה לדירקטוריון הגב’ נואימי שמאייר המתמחה בחברות היי-טק ועסקאות בינלאומיות, תחומים אשר ניהלה עד לאחרונה כשותפה בכירה במשרד מ.פירון ושות’. בנוסף מצטרף מר עומר זרחיה יזם ומשקיע בתחומי הטכנולוגיה ובעל ניסיון בשיווק ואסטרטגיה.”

תגובות סגורות