adidas תציע לראשונה למכירה דגם נעלים שיוצר במפעל המהפכני – SPEEDFACTORY

אחרי שהרעישה adidas את העולם בדצמבר האחרון כשהציגה את ה-SPEEDFACTORY  – מתקן המסוגל לייצר מוצר יחודי לחלוטין ומותאם אישית, במסגרת תהליך מהיר במיוחד וללא מגע יד אדם;  מציגה הערב החברה את דגם הנעלים הראשון שיוצע למכירה.

נעלי Futurecraft M.F.G (Made for Germany) של adidas אשר תוכננו כך שיספקו התאמה מושלמת, הן החלק הראשון במה ש adidas-מאמינה שיהיה רגע מכונן עבור התעשייה. הדגם מייצג את הנעליים עתירות הביצועים הראשונות, המגיעות
מהמפעל אשר בסופו של דבר יאפשר לחברה להציע נעליים שיוצרו במיוחד עבור הצרכנים, בהתאם לדרישות הפונקציונליות ולמידות הספציפיות שלהם. הנעל תהיה חלק מסדרת הריצה (Running) של adidas ותשמש לבחינה ראשונית של תהליך הפיתוח החדש של החברה, אשר מתכננת להציע בעתיד דגמים נוספים המתאימים לקטגוריות אחרות.

ג׳יימס קרנס, סגן נשיא יצירה אסטרטגית ב- adidasאמר: ״ההשקה של נעלי Futurecraft M.F.G. של adidas היא רגע מכונן עבור התעשייה כולה. עם SPEEDFACTORY אנחנו מציגים חידוש שישנה את פניה של התעשיה, מפעל שאותו ניתן למקם בכל מקום בעולם – אפילו להקים מעבדה באמצע הרחוב. היכולת הזו מעניקה לנו את ההזדמנות לשלב מהירות יצור ייחודית, יחד עם הגמישות לחשוב מחדש על תהליכים קונבנציונליים. נקודת הפתיחה שלנו במסע הזה היא נעלי adidas Futurecraft M.F.G  והשאיפה שלנו היא להעניק לצרכנים את מה שהם רוצים, בדיוק מתי שהם רוצים״.

הנעל מציגה את הדיוק העיצובי המירבי. בתהליך נעשה שימוש בטכנולוגיית ARAMIS אשר מאפשרת להבין בפירוט ובצורה מדויקת ככל האפשר כיצד רגלו של ספורטאי נעה תוך כדי ריצה. הדבר הוביל להחלפה של אלמנטים שונים – חלל 3 הפסים ונוגד העקב המסורתי – ולשלב במקומם סדרה של טלאים שמוקמו על גבי חלקים שונים של הנעל, על מנת להעניק לרגל את התמיכה המירבית. הודות ליישום של תהליך הצמדה חדשני, הנעל לא רק עמידה יותר, אלא גם מפיקה תועלת מטכנולוגיית BOOST פורצת הדרך שלadidas, אשר מעניקה לנעלי Futurecraft M.F.G. את כל יתרונות שימור והחזרת האנרגיה שכמותם ניתן למצוא בנעלי הריצה שהשיקה adidas בזמן האחרון. התכונה העיקרית הנוספת היא בר פיתול חדש, אשר הותקן בתוך הסוליה החיצונית ומעניק גמישות מוגברת. הנעל מצוידת בחלק עליון עם טכנולוגיית  PRIMEKNIT, כאשר כל האלמנטים משתלבים יחדיו על מנת לספק נוחות, תמיכה וסטייל ברמה הגבוהה ביותר.

בן הראת׳, סגן נשיא עיצוב ב adidas, אמר: ״מנקודת מבט עיצובית , SPEEDFACTORY מעניק לנו את ההזדמנות לחקור דרכים חדשות ליצירת הנעל המושלמת. המפעל מאפשר לנו להשתמש בנתונים ולנתח אותם, על מנת לעצב את הנעל עתירת הביצועים של העתיד; אנחנו מסוגלים לייצר נעל בהתבסס על תובנות שימוש מציאותיות, מהחיים האמיתיים, אשר מעניקות לספורטאים יתרונות מוחשיים. נעלי adidas Futurecraft M.F.G. מסמלות את הצעד הראשון במסע המלהיב הזה״.

בסופו של דבר, מתקן SPEEDFACTORY יאפשר ל- adidasלהציע נעליים שיוצרו במיוחד על מנת לענות על הדרישות הספציפיות של כל צרכן. המוצר הראשוני, אשר מגיע מהמפעל באנסבאך, יוצר עבור גרמניה ויוצע למכירה בלעדית בשוק הקמעונאי בגרמניה-ברלין במחיר 249€. adidas מתכננת לערוך השקות דומות בשווקים נוספים בעתיד הקרוב, כאשר ארה״ב תהיה היעד הבא שירוויח ממודל ה-SPEEDFACTORY – בקרוב תתפרסם הכרזה על מפעל דומה שנבנה בימים אלה במחוז צ׳רוקי, אטלנטה.

תגובות סגורות