חדשות היום

TravelersBox הישראלית מתרחבת באסיה ומשיקה מגוון מוצרים עבור השוק האסייתי, בראשם Baidu Wallet ו-WeChat

עד לסוף שנת 2016 תשיק TravelersBox כ-40 מכונות להמרת מטבעות זרים לכסף דיגיטלי שימוקמו בשדות תעופה באסיה.

היום (28.9.16) TravelersBox מכריזה על התרחבות מאסיבית ברחבי אסיה עד סוף 2016, ובמקביל משיקה מגוון מוצרים חדשים המיועדים למטיילים האסייתים, בראשם Baidu Wallet ו- WeChat.

TravelersBox הוא פיתוח ישראלי חדשני וראשון מסוגו בעולם, המאפשר להמיר את הכסף הזר שנשאר למטיילים בחו”ל בתום הנסיעה לכסף אמיתי המופקד בחשבון הבנק, בחשבון דיגיטלי, רכישת כרטיס מתנה באחת הרשתות הנבחרות או תרומה לעמותה מועדפת.

במסיבת עיתונאים שקיימה TravelersBox בהונג קונג הכריזה החברה על השקת מכונות חדשות בשדה התעופה המרכזי ביפן, נאריטה, יחד עם שישה שדות תעופה נוספים ברחבי אסיה עד סוף 2016. המכונות החדשות יצטרפו למכונות הקיימות בפיליפינים, הזוכות להצלחה רבה.

במקביל להתרחבות הגאוגרפית באסיה, השיקה החברה מגוון מוצרים ושירותים המותאמים לשוק האסייתי, שיוצעו במאות המכונות של החברה ברחבי העולם. הענקית הסינית Baidu, המציעה ארנק דיגיטלי ובו מגוון מוצרים ושירותים, תוצע כחלק ממכלול השירותים של המכונות של החברה על מנת להרחיב את הפעילות מול שוק התיירות הסיני.

נציג Baidu אמר באירוע בהונג קונג “מיליוני תיירים סינים חוקרים את העולם מידי שנה ומטיילים לעשרות יעדים ברחבי העולם, והודות לשיתוף הפעולה עם המכונות של TravelersBox לא יצטרכו לשאת איתם כסף עודף בחזרה הביתה”.

תומר זוסמן, מנכ”ל ומייסד TravelersBox, מוסר: “הכניסה לשוק האסייתי מרגשת מאוד עבורנו. מדובר בשוק הגדול והמפותח בעולם בתחום התיירות, המונה כ-126 מיליון נוסעים בשנה, החוזרים למעלה מ-100 דולר בממוצע לאדם בכל נסיעה בכסף זר שלא ניתן לשימוש. התדירות של הנסיעות אל ומאסיה, מגוון המטבעות הרחב והסביבה החדשנית, ממחישים כמה רלוונטית ונכונה הפעילות של TravelersBox באזור”.

“אנחנו ב-TravelersBox משקיעים מאמץ רב במציאת פתרונות רלוונטיים ומגוונים עבור כל נוסע שמשתמש המכונות שלנו. מוצרים כגון Nets Flash עבור הסינגפורים, Lazada עבור המטיילים מדרום אסיה ועוד, בקרוב יצטרפו ל-Bidu Wallet ו-WeChat שהושקו עבור המטיילים הסינים”.

תגובות סגורות