חדשות היום

אלוט תקשורת משיקה את Allot Secure Service Gateway

אלוט תקשורת בע”מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית עולמית מובילה של פתרונות אבטחה ומונטיזציה שמאפשרת לספקי שירותים ועסקים להפוך את החוויה הדיגיטלית למאובטחת יותר ומותאמת למשתמשים, חושפת את Allot Secure Service Gateway, סדרת מוצרים ראשונה מסוגה המשלבת נראות ושליטה בשכבה האפליקטיבית עם אבטחת גלישה באינטרנט והגנה מפני מתקפות DDoS במוצר יחיד הניתן להרחבה.

עם השימוש הגובר בסלולר ושרותי ענן, עסקים נדרשים להבטיח כי עובדיהם ולקוחותיהם יוכלו להתחבר באופן מאובטח ולעבוד בצורה פרודוקטיבית עם יישומים קריטיים מכל מקום ובכל זמן. הפתרון החדש מאפשר לעסקים בינוניים וגדולים לשפר את הפרודוקטיביות ולהגן על הרשתות והמשתמשים שלהן בעלות (TCO) נמוכה משמעותית לבעל העסק, מעבר לפתרונות WAN Optimization Controllers (WOC) ופתרונות Secure Web Gateway  (SWG).

Allot Secure Service Gateway מאפשר:

  • נראות ושליטה מלאה, בעזרת ניטור וניתוח של תעבורת הרשת ברמה האפליקטיבית בזמן אמת, מתאפשרת נראות מלאה והבטחת חווית משתמש (QoE) איכותית יותר. כלי מדיניות גמישים מאפשרים למנהלי רשתות להתאים את משאבי ה-IT לעדיפויות העסק, דבר המצמצם את התקפות הסייבר כנגד העסק ומגדיל פרודוקטיביות.
  • אבטחת אינטרנט חזקה, הממקסמת את הערך העסקי שביישומי ענן באמצעות זיהוי תוכנות זדוניות, פישינג ואיומים נוספים באינטרנט, וחסימת התקפות בטרם הן פוגעות בביצועי היישומים ובמשתמשים.
  • יכולת הרחבה בעלות כוללת נמוכה יותר, שילוב מספר פונקציות בפלטפורמה מבוססת Intel עם מספר פורטים גבוה ותמיכה ב-1,000 עד 100,000 משתמשים במכשיר בודד.
  • יכולות מתקדמות ואמינות גבוהה, בדומה לאלו אותם מספקת אלוט למפעילות התקשורת הגדולות בעולם. ה-SSG של אלוט מציע תצורות יתירות ומעקף פאסיבי, אשר ממקסמים את זמינות הפתרון.
  • הגנה וחסינות מפני מתקפות DDoS, שילוב של ניהול תעבורה עם מנוע התנהגותי המאפשר זיהוי וסיכול מהיר של מתקפות לפני שהן פוגעות בשירותי הרשת ובזמינותה.

“המעבר ליישומים סלולריים ולשרותי ענן הוביל לאתגרים ברשתות בתחומי האבטחה, חווית המשתמש, ומחשוב הצללים (shadow IT),” אמר רונן פריאל, סמנכ”ל תחום ניהול מוצרים ושיווק באלוט תקשורת. “Secure Service Gateway Allot מסייע לעסקים לעמוד בהצלחה באתגרים אלו בצורה טובה יותר ובעלות כוללת נמוכה משמעותית מבעבר. הדבר מתאפשר על ידי כך שעכשיו ניתן להשתמש במכשיר אחד לצרכי נראות הרשת, הביצועים, ההגנה, וייעול היישומים, במקום במספר מכשירים.”

 Allot Secure Service Gatewayמוצע בשני דגמים אשר עונים על צרכיהם של לקוחות בינוניים עד גדולים עם קיבולת של עד ל-30Gbps. מודל הביניים הוא Allot Secure Service Gateway 600 (SSG600) והמודל בקיבולת גבוהה הוא Allot Secure Service Gateway 800 (SSG800).

תגובות סגורות