חדשות היום

סיוה מודיעה על הסכם נוסף בשוק ה-IoT: תספק טכנולוגיית בלוטות’ לחברת השבבים הסינית Espressif

ספקית טכנולוגיות העיבוד והקישוריות סיוה (נאסד”ק: CEVA) הודיעה היום על הסכם נוסף בשוק ה-IoT, הפעם עם חברת השבבים הסינית Espressif Systems. לפי ההסכם, תספק סיוה טכנולוגיית בלוטות’, שתשולב בשבב התקשורת החדש ESP32, שפיתחה החברה הסינית. שבב זה מאפשר תקשורת בטכנולוגיות Wi-Fi ובלוטות’, ומיועד למכשירי סלולר, מכשירים לבישים ומגוון מוצרי IoT.

טכנולוגיית הבלוטות’ של סיוה כוללת רכיבי חומרה ותוכנה, ומתאפיינת בצריכת הספק נמוכה במיוחד, המשפרת את חיי הסוללה במכשירים. טכנולוגיה זו מבוססת בין השאר על פיתוח של חברת RivieraWaves, שנרכשה על-ידי סיוה לפני יותר משנתיים. טכנולוגיית הבלוטות’ של סיוה שולבה עד כה ביותר ממיליארד מוצרים, בהם סמארטפונים, טאבלטים, אוזניות אלחוטיות, דיבוריות אלחוטיות, מכשירים לבישים, ומכשירי שמיעה.

מהחברות המבטיחות בשוק ה-IoT

“השימוש ביישומי IoT גדל במהירות, ושילוב טכנולוגיות Wi-Fi ובלוטות’ במוצר אחד מאפשר מגוון שימושים רחב וחוויית שימוש מיטבית”, אמר מנכ”ל Espressif, תיאו סווי אן. “בחרנו בטכנולוגיית הבלוטות’ של סיוה כי היא מאפשרת לנו לתת פתרון הכולל קישוריות וצריכת הספק נמוכה למגוון יישומים רחב מאוד. אנו מרוצים מהאיכות ומהתמיכה הטכנית המצוינת שמספקת סיוה, שאפשרו לנו לשלב במהירות יכולות בלוטות’ בשבב החדש שלנו”.

מנהל חטיבת הקישוריות של סיוה, אביב מלינוביץ’, הוסיף: “אנו שמחים על הצטרפותה של Espressif לרשימת לקוחותינו בתחום הבלוטות’. השבב החדש שפיתחה מרשים וצפוי להשתלב במוצרי IoT חדשים רבים. אין זה מפתיע שחברת המחקר גרטנר בחרה ב-Espressif כאחת החברות המבטיחות ביותר (cool vendor) בתחום ה-IoT ב-2016”.

 

תגובות סגורות