חדשות היום

סיוה תספק ל-HMicro האמריקאית טכנולוגיית Wi-Fi שתשולב בהתקנים רפואיים לבישים

(הרצליה, 19 באוקטובר 2016)  ספקית טכנולוגיות העיבוד והקישוריות סיוה (נאסד”ק: CEVA) דיווחה אתמול על הסכם נוסף בשוק ה-IoT. החברה הודיעה, כי תספק טכנולוגיית Wi-Fi ל-HMicro האמריקאית, המפתחת שבבים המשולבים במכשירים רפואיים לבישים, המאפשרים ניטור ומעקב מרחוק אחר חולים.

קו השבבים WiPoint שמפתחת HMicro מתאפיין בזמן סוללה ארוך ותמיכה במספר תקני תקשורת אלחוטית במקביל. HMicro מסרה, כי שבבים אלה צפויים להשתלב במכשירים של יצרני ציוד רפואי מובילים, בהם מכשירים המאפשרים מעקב מרחוק אחר סימנים חיוניים של חולים בעזרת מדבקות לבישות הכוללות חיישנים ותקשורת אלחוטית.

טכנולוגיית ה-Wi-Fi של סיוה מיועדת למגוון מכשירים, בהם סמארטפונים, מכשירים לבישים, מוצרי אלקטרוניקה, יישומי בית חכם, יישומים תעשייתיים וכן שוק הרכב. טכנולוגיה זו מבוססת בין השאר על פיתוח של חברת RivieraWaves, שנרכשה על-ידי סיוה לפני יותר משנתיים.

מוצר ייחודי לשוק ה-IoT

“HMicro מתמקדת ביישומי IoT חדשים ובעשרות רבות של מכשירים האמורים לספק בו-זמנית מידע רציף ואמין”, אמר מנכ”ל HMicro, סורנדאר מאגאר. “טכנולוגיית ה-Wi-Fi המוכחת של סיוה סייעה לנו מאוד לספק פתרון מצוין המציע אמינות רבה ויעילות הספק בעלות נמוכה, ואפשרה לנו לפשט משמעותית את תכנון רכיב ה-Wi-Fi בשבבים שלנו”.

מנהל חטיבת הקישוריות של סיוה, אביב מלינוביץ’, הוסיף: “HMicro מביאה מוצר ייחודי לשווקי ה-IoT ומכשירי הבריאות, וממוצבת היטב לממש את הפוטנציאל העצום בשווקים אלה. אנו שמחים לשתף עמה פעולה ולענות על צרכיה בתחום ה-Wi-Fi, ומצפים להמשך הצלחתנו המשותפת”.

תגובות סגורות