קבוצת מר תפתח ותספק למשרד הביטחון מערכות קשר פנים חדשניות עבור זרוע היבשה של צה”ל

קבוצת מר (ת”א: מר), העוסקת במתן פתרונות בתחומי התקשורת, הביטחון, המודיעין, והסייבר, מודיעה כי החברה הבת טקמר זכתה במכרז של מנהל הרכש במשרד הביטחון לתכנון, פיתוח, ייצור, אספקה והטמעת מערכות קשר פנים חדשות בהיקף של כ-40 מיליון שקל.

במסגרת הפרויקט תספק החברה לזרוע היבשה בצה”ל מאות מערכות קשר מבוססות טכנולוגיית VOIP/ROIP (טכנולוגיית שמע דיגיטלית), שיחליפו מערכות ישנות, אנלוגיות, בנות עשרות שנים.

טקמר מקבוצת מר מספקת מזה מספר שנים מערכות קשר מבוססותVOIP /ROIP  אשר מותקנות במגוון יישומים בחיל הים הישראלי, וכן, מספקת מזה שנים רבות את מערכות קשר הפנים לטנקי מרכבה סימן 4. הפרויקט החדש יציב גם את הכוחות המתמרנים ביבשה בחזית הטכנולוגיה בתחום זה.

 

מערכות קשר הפנים החדשות מאפשרות חיבור מספר רב של מכשירי רדיו ושיתופם בין מספר משתמשים גבוה. המערכות מאפשרות יישומים מתקדמים וחדשניים לפי איפיון של זרוע היבשה, תוך שמירה על רמת אבטחה גבוהה.

 

ניר למפרט, מנכ”ל קבוצת מר: “אנו שמחים על זכייתנו במכרז חשוב זה. טקמר מקבוצת מר סיפקה למשרד הביטחון ולצה”ל את מערכות תקשורת הפנים לטנקים מזה שנים. הזכיה במכרז זה תאפשר לנו לספק גם בשנים הבאות פתרונות בתחום זה, בטכנולוגיה עדכנית ביותר. כחלק מההכנות למכרז קלטנו עובדים נוספים והקמנו תשתית באזור עדיפות לאומית. זכיה זו מהווה עבורנו צעד משמעותי בתחום המענה לצרכי התקשורת של כוחות היבשה בצה”ל.
בתמונה: ניר למפרט, מנכ”ל קבוצת מר

 

תגובות סגורות