חדשות היום

קיידנס מדווחת על גידול של 3% בהכנסות הרבעון השלישי לשנת 2016

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, מדווחת על הכנסות של 446 מיליון דולר ברבעון השלישי לשנת 2016. סכום זה משקף גידול בהכנסות של כ-%3 לעומת הרבעון המקביל אשתקד, בו הסתכמו ההכנסות ב-434 מיליון דולר.

בנוסף, החברה מדווחת על הכנסה נקייה על פי GAAP של 65 מיליון דולר, או 23 סנט למנייה ברבעון השלישי של השנה. זאת, לעומת הכנסה נקייה של 78 מיליון דולר, או 25 סנט למנייה, ברבעון המקביל אשתקד.

“קיידנס ממשיכה להתקדם במימוש האסטרטגיה שלה, להיות החברה שמאפשרת תכנון מערכות ( System Design Enablement ) גם ברבעון השלישי, שהציג תוצאות עסקיות טובות” אמר ליפ בו טאן, נשיא ומנכ”ל קיידנס העולמית. טאן הוסיף: “פתרונות הדיגיטל וה-Signoff המשיכו במומנטום המוצלח שבא לידי ביטוי בשיתופי פעולה עם לקוחותינו מעצבי-השוק; חמש חברות אימצו את פתרון האמולציה Palladium® Z1, כולל חברה בתחום התעופה; והגדלנו משמעותית את הפתרונות המותאמים לשוק הרכב העולמי עם מגוון טכנולוגיות”.

ג’ף ריבאר, סגן נשיא בכיר ומנהל הכספים של קיידנס:  “התוצאות העסקיות מבטאות את המיקוד של קיידנס בחדשנות. אנו מאמינים כי הביצועים של החברה ישמרו על מיצובה מבחינה פיננסית, תוך המשך הביצוע של סדרי העדיפויות האסטרטגיים שלנו והחזרת ההון לבעלי המניות של החברה. ברבעון השלישי, רכשנו מחדש 9.6 מיליון מניות ובסך הכל 42.5 מיליון מניות בשווי 960 מיליון דולר, כחלק מתוכנית ה-1.2 מיליארד דולר המהווים כ-15% מההון לפרעון (shares outstanding) נכון ל-4 ביולי 2015”.

בתמונה: ליפ בו טאן, נשיא ומנכ”ל קיידנס העולמית

תגובות סגורות