Feelter, חברת הסטארטאפ הישראלית זכתה ב-250,000 דולר, הפרס הראשון, בתחרות G-Startup Worldwide

Feelter, חברת הסטארטאפ הישראלית זכתה ב-250,000 דולר, הפרס הראשון, בתחרות G-Startup Worldwide.

מדובר בתחרות בינ”ל המאפשרת לאלפי סטארטאפים מכל העולם להתחרות על ההזדמנות לפיצ’ מול קבוצות משקיעים וקרנות הון סיכון כשלגמר התחרות עולות 8 חברות בלבד. מארגני התחרות ציינו כי הסיכוי להגיע לשמיניית הגמר, מתוך כל אלפי המתחרים ברחבי העולם עומד על פחות מאחוז אחד. באולם התחרות נכחו מאות משתתפים, מנהלים בכירים ושותפים בכל קרנות ההון סיכון והמשקיעים הפרטיים בהם GG ונצ’ר, גריילוק, סקויה ורבות אחרות.

לנדאו וסער סקאלי VP R&D הצליחו, בפיצ’ של 4 דק’, להסביר על האלגוריתם הייחודי שפיתחה החברה, המסוגל לבצע אנליזה מושכלת של הטקסט המופיע במגוון רחב של שיחות ברשת, עד כדי זיקוק המידע המדויק וההתייחסות האמיתית ביחס למוצר ולכוונת השאלה הנשאלת (אייפון נפל לשירותים ועלות תיקון מסך אייפון הם שני דברים שונים המתייחסים לאותו אייפון) בזמן אמת. ב- Feelter מאמינים שהאמת היא זו שמוכרת ואין צורך במניפולציות ובחוות דעת המנוהלות ע”י אתרי הסחר.

Feelter הוקמה בשנת 2014 על ידי סמדר לנדאו וכיום היא מעסיקה 10 עובדים, מהם 6 בישראל. Feelter אף השתתפה בתוכנית Mass Challenge בבוסטון בשנה שעברה. סך הזכיות של Feelter בתחרות הוא 300,000 דולר (50,000 דולר בתחרות הארצית ו-250,000 בתחרות הגלובלית) ובנוסף קיבלו מחברת IBM, נותנת החסות פרס בשווי 120,000 דולר לשימוש במוצרי Softlayer.

סמדר לנדאו: “זו היתה חוויה מדהימה ולנוכח העובדה שהתחרינו בסטארטאפים כל כך חזקים, שחלקם כוללים צוותים בכירים של טובי אנשי הטכנולוגיה בעולם וחלקם כבר עם הכנסות גבוהות, הזכיה אפילו מתוקה יותר, מתנה מושלמת לראש השנה”.

בתמונה: סער סקאלי וסמדר לנדאו

תגובות סגורות