חדשות היום

VxWorks משיקה יכולות הרצת ג’אווה במערכות משובצות ובמכשירי IoT

ווינד ריבר השיקה מערכת הפעלה זמן אמת Wind River Micro Runtime for Vxworks, אשר מוסיפה תמיכה באפליקציות ג’אווה אל מערך התמיכה של החברה אשר כולל C/C++. מפתחי IoT (אינטרנט של דברים) יכולים להשתמש ב- Micro Runtime לתכנון יישומים המביאים את יתרונות ג’אווה לפיתוח מערכות משובצות, כמו יעילות פיתוח משופרת וניידות של קוד, וכן תיקון באגים מרחוק, תוך חסכון כספי ומתן הזדמנויות ליצירת הכנסות חדשות.

Micro Runtime פותר את הבעיה הנפוצה של תמיכה בג’אווה במכשירים קטנים עם משאבים מוגבלים. הוא מספק מנוע הרצת ג’אווה משובץ שעבר אופטימיזציה, וכן ערכת פיתוח תוכנה מלאה מבוססת Eclipse על גבי שרת חלונות או לינוקס. הוא מאפשר לפתח, לנפות באגים,  ולפרוס אפליקציות ג’אווה עבור מכשירים מבוססי VxWorks.

הלקוחות יכולים למנף יכולות של מיליוני מפתחי ג’אווה, ולעשות שימוש חוזר באפליקציות קיימות על גבי ההשקעות שכבר בוצעו ב- VxWorks

זה האחרון בסדרת שדרוגים במערכת הפעלה זמן אמת זו הנפוצה בתעשייה, כולל ההשקה האחרונה של VxWorks Plus – אשר משדרג את VxWorks עם מערך רחב של מאפייני תווכה מתקדמים ופרוטוקולים, המסייעים לטפל בטווח רחב של צרכים ייחודיים בתעשיות שונות, כולל חלל, תעופה וביטחון, תעשייה, רפואה, מוצרי צריכה ורשתות.

האבטחה, הבטיחות, הקישוריות, ניהול המכשירים, ממשק המשתמש והיכולות הגרפיות, שכולם משולבים ב- VxWorks , מסייעים לחברות ליצור את ההתקנים המתקדמים ביותר ב- IoT. ווינד ריבר גם הכריזה על הזמינות של תוכנת קצה VxWorks עבור פלטפורמת IBM Watson IoT, המסמנת את הראשון בסדרת קליינטים של VxWorks עבור ספקי שירותי ענן.

 

תגובות סגורות