חדשות היום

mobile משיקה לראשונה בישראל את MIRS 4G

חברת הסלולאר HOT mobile, משיקה לראשונה בישראל את הדור הבא של שרות הווקי טוקי; MIRS 4G. השירות שפותח ע”י HOT mobile באמצעות חברת Kodiak העולמית בהשקעה של
כ-3 מיליון שקלים.

טכנולוגיית הווקי טוקי המתקדמת POC (Push To Talk Over Cellular) פועלת על גבי רשתות התקשורת המהירות: 3G, 4G (LTE) , Wi-Fi עם פריסה רחבה במעל 1700 אתרי  LTE ובהמשך בקרוב .LTE Advancedהשירות החדש מאפשר ללקוחות ליהנות משימוש במכשיר אחד עבור כל צרכי הסלולר שלהם: שיחות סלולר, גלישה מהירה ושיחות ווקי טוקי. יתרון משמעותי לשרות החדש הוא באפשרות שהוא ייתמך באמצעות מכשירי סמארטפון סטנדרטיים, בעלי מערכת הפעלה של אייפון / אנדרואיד ובנוסף על גבי מכשירים ייעודיים מוקשחים.

אסף עופר, מנכ”ל HOT mobile: “שירות  MIRS 4G מהווה פתרון טכנולוגי חדשני שבכוחו לתרום למגוון הרחב של לקוחותינו בתחומי עסוק שונים. השירות מקנה את האפשרות לניהול עסק על כל המשתמע מכך בלחיצת כפתור אחת דרך הסמארטפון בצורה מיטבית, אפקטיבית ויעילה. הוט מובייל פועלת ללא ליאות במטרה להביא ללקוחותיה את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשילוב חווית שירות איכותית ופרסונלית ובמחירים הטובים ביותר בשוק הסלולר בישראל”

שירותי הווקי טוקי של  HOT mobile, נועדו לשרת מגוון לקוחות עסקיים מתעשיות וורטיקאליות שונות : ביטחון, חרום, הובלה ותחבורה, בניה, תשתיות ועוד, כשעד כה סיפקה HOT mobile את השרות באמצעות מכשירים ייעודיים על גבי רשת ה iDEN. את שירות MIRS 4G החדש, ניתן יהיה לתפעל באמצעות אפליקציה פשוטה להתקנה, שתאפשר קיום שיחות ווקי טוקי “ללא הגבלה” לקבוצות או ליחידים, זאת בנוסף לביצוע שיחות סלולר וגלישה חופשית באינטרנט באמצעות המכשיר. השירות החדש מתאפיין ברמת שרידות ואיכות שמע גבוהה ובזמן השהייה נמוך ביותר ומציע מגוון כלים לניהול נכון ואפקטיבי של התקשורת בעסק, כגון: ממשק מוקדן נייח, Dispatcher, שמאפשר ניהול ויצירת קשר עם המשתמשים על בסיס מיקום, ממשק לניהול ולהגדרת קבוצות המשתמשים על ידי הלקוח ללא צורך להגדיר בכל מכשיר בנפרד, פתרון תקשורת מאובטח ומוצפן, זמן תגובה מהיר, תמיכה במגוון שפות ועוד.

התמונה מתוך הסרטון

תגובות סגורות