הסטארט אפ הישראלי Timing גייס מיליון דולר מטרה ונצ’ר פרטנרס

הסטארט אפ הישראלי Timing שפיתח מערכת ניווט לספקי שירות, לתכנון וחיזוי של מסלול עובדי השטח, גייס מיליון דולר מקרן טרה (Terra Venture Partners).

חברת טיימינג היושבת ביקנעם, הוקמה ב- 2015 על ידי אילן פרידמן, המכהן כמנכ”ל ומעיין דרכי, המכהנת כסמנ”כלית שיווק בחברה. לטיימינג 4 עובדים והיא מתעתדת לגייס מפתחים נוספים במהלך 2017.

המערכת של טיימינג היא מערכת ניווט לספקי שירות, המיועדת לפתור את בעיות ניהול צי עובדי שטח ומתן שירות לבית הלקוח. מדובר באתגר עצום שכן מגוון פרמטרים משפיעים על תכנון המסלול של כל נציג וזמן הגעתו ללקוח. בשל המורכבות הרבה, קשה לספקים להעניק ללקוחותיהם שרות טוב ללא איחורים וביטולים מה שמוביל להפסד ימי עבודה וכעס בקרב הלקוחות בנוסף על ניהול בזבזני ולא יעיל של העובדים בשטח.

מערכת טיימינג מאפשרת תכנון וחיזוי של מסלול נציג השירות על ידי שימוש באלגוריתמים פורצי דרך ושינוי בתפיסה הנהוגה היום בקרב ספקי השירות והפתרונות הקיימים. המערכת מוצאת את המסלול המהיר ביותר והמציאותי ביותר ומספקת כלי בקרה ושליטה החוסכים לספק השרות משאבים ובנוסף מאפשרים שירות לקוחות ברמה שעוד לא הכרנו התואם את העידן החדש.

מערכת טיימינג כוללת 3 פרמטרים מרכזיים: מערכת ניהול עבור הארגון – מאפשרת צפייה בנציגים בשטח בזמן אמת, ניתוח מדדים, מסלולים (כולל החלפה בעת הצורך) ויעילות. אפליקציית נציג שירות להצגת פרטי הלקוח, צ’אט עם המנהל, ניווט אופטימלי וכו’. אפליקציית לקוח – באמצעות האינטרנט, ללא צורך בהתקנה, מציגה ללקוח זמן הגעה משוער, פרטי נציג עם תמונתו, מפת מעקב ועוד.

מעיין דרכי, מייסדת Timing: “בניגוד לפתרונות קיימים,  Timing מכניסה למערכת השיקולים של תכנון המסלול את השאלה “מתי?”. כיום, ספקים משתמשים בכלי תכנון שאינם לוקחים בחשבון את שעת הנסיעה וזה כמובן חסר ערך, שכן מסלול נסיעה בשעת עומס כגון 8:00 בבוקר שונה לגמרי ממסלול נסיעה ב 12:00 בצהריים. אנחנו עושים שימוש באלגוריתם חדשני המאפשר דיוק מירבי ותכנון יעיל ואמיתי, המשקף את המציאות. כשמדובר ב 14 קריאות שירות ביום עבור טכנאי, תכנון אופטימאלי של המסלול מתבטא בחיסכון חד משמעי של כסף, זמן ומשאבים עבור החברה. “

אסטורה מודנה, שותף מנהל בקרן טרה: “אנחנו מאוד שמחים לגבות את מעיין ואילן ב Timing. בעזרת משאבים מוגבלים מאוד, הם הוכיחו שהם יכולים לשנות את הדרך שבה ציי נציגי שטח מנוהלים, תוך השפעה גדולה על היעילות ושביעות רצון הלקוחות. כעת, אחרי הצלחות הפרויקטים בשנה הנוכחית אנחנו מצפים להתרחבות לשוק הגלובלי בשנה הבאה.”

בתמונה: אילן פרידמן, המכהן כמנכ”ל ומעיין דרכי, המכהנת כסמנ”כלית שיווק בחברה קרדיט לתמונה: מיכאל אלוורז פריירה

תגובות סגורות