חדשות היום

אינטל מקימה חטיבת פיתוח לנהיגה אוטונומית ומגייסת בכיר מחברת ARM להובלת תחום ה-IoT

אינטל הכריזה אתמול כי היא מקימה חטיבת פיתוח חדשה לתחום הנהיגה האוטונומית – Automated Driving Group :ADG. בראש החטיבה יעמוד דאג דייויס, סגן נשיא בכיר בחברה שהוביל עד כה את חטיבת ה-IoT.

 

  • כזכור, בחודש יולי השנה הכריזה אינטל על שיתוף פעולה עם חברת BMW וחברת מובילאיי הישראלית לייצור משותף של מכונית אוטונומית עד שנת 2021.
  • בתחילת נובמבר הכריז מנכ”ל אינטל, בריאן קרזניץ’ בתערוכת הרכב בלוס אנג’לס כי אינטל קפיטל, זרוע ההשקעות של החברה, תשקיע בשנתיים הקרובות 250 מיליון דולר בטכנולוגיות הקשורות לנהיגה אוטונומית. קרזניץ’ אמר כי תעשיית הרכב נמצאת כיום על סף שינוי גדול, שיכלול דרישות חסרות תקדים של מחשוב, דאטה וקישוריות, וההשקעות יתמקדו בטכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך בתחומים אלה ותחומים נוספים כגון בינה מלאכותית, למידת מכונה, סייבר, בטיחות ועוד
  • כמו כן, אתמול דווח כי חברת מובילאיי וחברת דלפי (Delphi Automotive), המשתפות פעולה בפיתוח פתרונות לנהיגה אוטונומית, כי צרפו לשותפות את אינטל שתפתח עבורם מערכות שבבים. החברות צפויות להציג את הפתרון שלהן בתערוכת הטכנולוגיה CES שתערך בחודש ינואר.

 

בתוך כך גייסה אינטל את טום לאנץ’ (Tom Lantzsch), עד לאחרונה סגן נשיא בכיר לאסטרטגיה בחברת המעבדים ARM. לאנץ’ יעמוד בראש חטיבת ה-IoT של אינטל, במקום דייויס.

 

בתמונה: דאג דייויס

תגובות סגורות