דאסו סיסטמס מעשירה סימולציות זרימה דינאמית על גבי פלטפורמת 3DEXPERIENCE

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה על חתימה של הסכם לרכישת וודאית של Next Limit Dynamics, חברה מובילה בסימולציה של זרימה עם דינאמיקה גבוהה, המשמשת בתעשיות חלל ותעופה, ניידות ותחבורה, היי טק, אנרגיה ותעשיות אחרות. הכנסות Next Limit Dynamics בשנת 2015 היו 1.6 מיליון יורו בקירוב.

עם הרכישה של Next Limit Dynamics הממוקמת במדריד, דאסו סיסטמס מעשירה את הפתרונות הייעודיים שלה לתעשיות עם סימולציה מולטי-פיזיקלית על גבי פלטפורמת 3DEXPERIENCE, ומחזקת את תביעת הרגל האסטרטגית שלה בשוק הדינמיקה חישובית של זרימה (CFD). פתרונות Next Limit Dynamics משמשים אנליסטים כדי לבצע סימולציה מדויקת ויציבה של זרימה עם דינמיקה גבוהה, במטרה לפתור בעיות CFD מאתגרות מהר יותר מאשר בשיטות מסורתיות. לקוחות החברה כוללים את איירבוס, AISIN AW, קאטרפילר, דוסאן, פורד, גוגל X, הונדה, מיצובישי, NASA, זפרן מנועי מסוקים וטויוטה.

סימולציה מאפשרת למשקיעים לדחוף קדימה אבולוציה של הנדסת חומרים, ייצור תוספי, אינטרנט של חוויות, וגורמים נוספים אשר תורמים להרמוניזציה בין מוצרים, טבע וחיים”, אמר ברנרד שארלז, יו”ר ומנכ”ל, דאסו סיסטמס. “Next Limit Dynamics היא חברה צעירה ודינאמית, עם צוות מחקר ופיתוח מנוסה מאוד ושיטות CFD המוכוונות לעתיד. כאשר אלה משתלבים בפלטפורמת 3DEXPERIENCE, עם מולטיפיזיקה ועבודה בהיקף נרחבים, הם מייצרים שינוי מהותי בתהליך החדשנות”.

סימולציה ריאליסטית – המחל משלב הקונספט המוקדם ועד לשלב האימות המאוחר – היא שיטה חיונית ליצירה מוצלחת של חווית לקוח מתמשכת. טכנולוגיית Next Limit Dynamics משמשת כדי לחזות ולשפר את הביצועים של עיצובים מורכבים כאשר הם חשופים לזרימת נוזלים או אוויר, כגון זרימה אווירודינמאית על פני רכב, רעש אווירודינאמי של ציוד נחיתה במטוס, ושמן במערכות הנעה מורכבות. מתודולוגיה זו יכולה לסייע לשפר חסכון בדלק של רכב ולהפחית את פליטות המזהמים, להפחית רעש סביבתי של מטוס, ולהגביר את היעילות של טורבינות רוח ליצירת אנרגיה.

“במשך כמעט עשור, פיתחנו את טכנולוגית הסימולציה Lattice Boltzmann שלנו בשם XFlow, כדי להרחיב את יישום ה- CFD לרוחב מגוון תעשיות ואתגרים”, אמר דיוויד הופמן, מנכ”ל, Next Limit Dynamics. “המוצרים כיום הופכים למתוחכמים יותר, והופכים את הבעיות ההנדסיות למורכבות יותר. השיטה המתקדמת שלנו חוסכת משימות הכנה גוזלות זמן שמאפיינות גישות CFD מסורתיות. הדבר משחרר מהנדסים להתמקד ולהעניק יותר תשומת לב לבחינת עיצובים ואופטימיזציה. כחלק אינטגרלי מדאסו סיסטמס, הטכנולוגיה שלנו יכולה לענות טוב יותר על המורכבות הזו ולתמוך בעבודת המהנדסים המשתמשים פלטפורמת ב- 3DEXPERIENCE”.

העסקה הושלמה ב- 7 בדצמבר, 2016.

בתמונה: ברנרד שארלז, יו”ר ומנכ”ל, דאסו סיסטמס

תגובות סגורות