חדשות היום

Feelter ממנה בכיר לשעבר ב- PayPal ליו”ר

הסטארטאפ הישראלי Feelter מודיע על מינויו של דיוויד צ’אנג לתפקיד יו”ר החברה. צ’אנג, בתפקידו האחרון COO בחברת PayPal Media Network, הוביל את פעילות הסניף של החברה בבוסטון, הוא יזם ואנג’ל המעורב כיום בלמעלה מ-40 מיזמים כש-6 מהם השלימו אקזיט או הנפקה בבורסה. צ’אנג הוא שם דבר בקהילת העסקים בבוסטון והוא מדורג בה בקביעות ברשימת 50 המשפיעים ביותר בתחומי הפיננסים והטכנולוגיה.
Feelter שהוקמה בשנת 2014 פיתחה אלגוריתם מתוחכם המבצע אנליזה מושכלת של טקסט המופיע במגוון רחב של שיחות ברשת, בזמן אמת. הניתוח קפדני ומדויק כל כך, עד כדי זיקוק המידע וההתייחסות האמיתית ביחס למוצר ולכוונת השאלה הנשאלת (איש עסקים שמתענין בבית מלון יחפש דגשים שונים מאשר משפחה עם ילדים שתתעניין למשל בקרבת המלון לאזורי בילוי).

 

כאמור, הפיתוח של Feelter, עונה על צורך בהנגשת מידע אמין, רלוונטי ומפולטר ממגוון מקורות ולא רק כזה שמסתמך על חוות דעת המנוהלת באמצעות אתר המכירה. האלגוריתם שפיתחה מאפשר ניתוח חכם של פוסטים אינטרנטיים אודות מוצר או שירות המוצע למכירה באתרי סחר ברשת והצגתו בצמוד למוצר, באמצעות ציון המהווה את מדרג חכמת ההמונים בהקשרו ואף את הצגת האזכורים (הציטוטים, תמונות וסרטונים) המקוריים שפורסמו ביחס אליו. מהלך זה מונע את נטישת האתר כדי לחפש מידע ומאפשר הגדלה משמעותית של אחוזי השלמת המכירה באתר עצמו. החברה כבר מקיימת מספר פיילוטים ושיתופי פעולה עם חברות סחר מובילות כשהתוצאות עד כה, מעידות על ההשפעה על הגידול בהיקף המכירות שמבוצע באתר עצמו.

 

יזמת ומנכ”ל Feelter, סמדר לנדאו: “ההצטרפות של דיוויד להנהלת החברה שלנו היא הבעת אמון ממדרגה ראשונה. העובדה שאיש עתיר ניסיון כמוהו רואה בנו פוטנציאל כדי לא רק להצטרף אלא ממש לקחת אחריות כיו”ר החברה, גורמת לי, כמי שחלמה את החברה, להיות משוכנעת שלא רק שפיצחתי כאן צורך אמיתי, אלא שיש לי גם את הפתרון האידיאלי שהשוק משווע לו”.

 

בתמונה: דיוויד צ’אנג, יו”ר החברה

תגובות סגורות