חדשות היום

Software AG לוקחת פיקוד על שוק ה-Artificial Intelligence  רוכשת את חברת הבינה המלאכותית Zementis האמריקאית

בינה מלאכותית (Artificial Intelligence) ותוכנת למידת מכונה (Machine Learning) מחזקות את מעמדה של Software AG כמובילה טכנולוגית בתחום האינטרנט של הדברים (IoT)

חברת Software AG הודיעה היום על רכישת חברת Zementis, Inc. אשר משרדיה הראשיים בסאן דייגו, קליפורניה. Zementis  מספקת תוכנה ל”למידה עמוקה” (Deep Learning), יכולת מרכזית בלמידת מכונה ומדעי הנתונים, וטכנולוגיה בסיסית המניעה את פיתוח הבינה המלאכותית (AI).

Software AG רואה ביתרונות למידת מכונה ובינה מלאכותית כבסיס לדור הבא של יישומי האינטרנט של הדברים (IoT), לדוגמא: מכוניות אוטונומיות הנוהגות עצמאית, עוזרים דיגיטליים אישיים, אבחונים רפואיים, מנבאי תחזוקה (Predictive Maintenance) ורובוטיקה.

Software AG כבר הטמיעה את הטכנולוגייה של Zementis לחיזוי ולקבלת החלטות בתוך הפלטפורמה הדיגיטלית העסקית שלה (Digital Business Platform) על מנת להציע לארגונים מידע מקיף לניתוח עסקי בזמן אמת. השילוב בין יכולות ניתוח מידע בזמן אמת של Software AG וטכנולוגיית הניבוי ADAPA של Zementis  – מאפשר יצירת תובנות עסקיות וטכנולוגיות מדויקות להתנהגות צרכנים, דינמיקת שוק, סיכוני אבטחה ואיתור מידע מהאינטרנט של הדברים (IoT).

“השפעת האינטרנט של הדברים על התעשייה, העסקים והחברה תאפיל על כל מה שחווינו דרך הטכנולוגיה עד היום”, אמר קרל-היינץ שטרייביך, מנכ”ל Software AG. “השפעה זו כבר מוכרת על ידי כלל התעשייה כמי שמאפשרת תובנות עסקיות ייחודיות שהינן תוצאה של שילוב יכולות חיזוי וניבוי, למידת מכונה וניתוח מידע בזמן אמת. לשילוב זה תפקיד מרכזי בשיתופי הפעולה האסטרטגיים בתחום ה-IoT עליהם חתמה לאחרונה  Software AG עם לקוחותיה ושותפיה”.

Software AG חתמה בחודשים האחרונים על מספר שיתופי פעולה אסטרטגיים בתחום האינטרנט של הדברים (או Industry 4.0) עם Bosch, Dell ו- Cumulocity המתבססים על אינטגרציית חיישנים דיגיטליים ומתן מענה לדרישות ניבוי תחזוקה. יכולות אלו יתעצמו כעת דרך הליך קבלת החלטות מושכלות באופן אוטומטי המבוסס על למידת מכונה, וזאת עבור הצלחות בתחומי הייצור, הלוגיסטיקה וכל שימוש נוסף בבסיסי נתונים רחבים.

למידת מכונה ובינה מלאכותית מהוות את טכנולוגיות הליבה לבניית יישומים חכמים יותר לדור הבא של העסקים ומספקות יכולות תחרותיות לארגונים חדשניים. על מנת להאיץ את הזמן למציאת התובנה (time-to-insight), חברת Zementis התמקדה בהטמעה מהירה של מודלים לניבוי – החל מאלגוריתמים סטטיסטיים בסיסיים ועד למודלי ניבוי מורכבים ויכולות למידה עמוקה – עבור יישומים למשימות חיוניות, כמו חישוב ומזעור סיכונים, זיהוי הונאות, וניבוי תחזוקה.

“Zementis נוסדה מתוך חזון לספק פעילות בין מערכתית (Interoperability) לבינה מלאכותית, המאפשרת למידת מכונה ומודלים לניבוי שיבטיחו מעבר מהיר משלב הפיתוח לשלב ההטמעה. בדרך זו, תתאפשר לארגונים ממוקדי מידע וארגונים גדולים לאמץ בקלות בינה מלאכותית בשגרת הפעילות שלהם”, אמר ד”ר מיכאל זלר, מנכ”ל Zementis. “אסטרטגיית הסטנדרטים הפתוחים של Software AG מסייעת ללקוחות לנהל ארכיטקטורות IT הטרוגניות, ולאמץ באופן מושלם את יכולות הבינה המלאכותית שהפתרונות שלנו מאפשרים”.

תגובות סגורות