חדשות היום

סיוה מודיעה על הסכם נוסף בסין: תספק מעבד אודיו למכון הטכנולוגי MNI

ספקית טכנולוגיות העיבוד והקישוריות סיוה (נאסד”ק: CEVA) הודיעה היום על הסכם לאספקת מעבד אודיו למכון הטכנולוגי הסיני MNI (Shenzhen Micro & Nano Institute). מעבד האודיו של סיוה ישמש לפיתוח שבב קולי התומך בתרחישים מרובי מיקרופונים, ויאפשר עיבוד וזיהוי קולי מרחוק. השבב מיועד לרובוטים, התקנים ניידים חכמים ויישומי בית חכם.

MNI ממומנת על-ידי עיריית שנז’ן, ממשלת המחוז ואוניברסיטאות בסין, ופיתוחיה בתחומי עיבוד הקול והדיבור משמשים חברות שבבים סיניות. המכון הטכנולוגי הסיני משמש גם כחממת סטארט-אפים מקומיים בתחום החומרה.

השבב הקולי שמפתחת MNI תומך ב-8 מיקרופונים בו-זמנית, ומאפשר עיבוד קולי בכל סביבה באמצעות מיקוד כיווני של קולות תוך סינון רעשים, זיהוי דיבור, ותמיכה ביישומי קול מתקדמים.

“מהפיכת ה-IoT ממשיכה להניע את השימוש בעיבוד קול, דיבור וסינון רעשים ליישומים חדשים, בהם המיקרופון מהווה את המפתח לחווית שימוש מיטבית”, אמר ד”ר פנג שיושינג מ-MNI. “מעבד האודיו של סיוה מאפשר לשבבי הקול שלנו לטפל במשימות המורכבות ביותר, גם ממרחק רב, תוך צריכת הספק יעילה ועלות נמוכה”.

מנהל שיווק אסטרטגי בסיוה, משה שייר, הוסיף: “מינוף רמת הביצועים הגבוהה של מעבד האודיו שלנו מאפשר ל-MNI לנצל את יכולותיה בתחום עיבוד הקול ליצירת פתרונות חדשים ליישומי IoT. אנו שמחים לצרף את MNI לרשימת לקוחותינו בסין, המפתחים מוצרים מתקדמים מבוססי סיוה המיועדים לענות על הביקוש הגובר למוצרים חכמים בשוק”.

תגובות סגורות