ספקית הטלקום המובילה בצ’כיה תקשר אלפי אתרים עסקיים ושכונות מגורים בתקשורת רחבת הסרט של אקטליס מישראל

תל-אביב, ישראל, 15 בינואר, 2017, אקטליס נטוורקס, היצרנית המובילה בעולם לציוד תקשורת רחב סרט על רשתות היברידיות של סיבים אופטיים וכבלי נחושת, נבחרה על ידי ספקית התקשורת הצ’כית המובילה, כספקית ציוד אית’רנט מתקדם לאלפי עסקים ושכונות מגורים ברחבי המדינה. היקפו הכספי של ההסכם הינו כמה מיליוני דולרים מידי שנה.

הפתרונות של אקטליס ישמשו כאמצעי אסטרטגי לשדרוג תשתית כבלי נחושת הקיימת, המשתרעת על 20 מליון קילומטר של כבלים, ויהפכו אותם להמשך ישיר של תשתיות המטרו על גבי סיבים אופטיים. מערכות ML600  ו- ML700 של אקטליס מאפשרות לספקי שירות הטלקום לפרוש תקשורת באיכות סיב אופטית על תשתיות נחושת קיימות, באופן מיידי וללא המתנה לבנית תשתיות אופטיות חדשות, ובתוך כך לרשום חיסכון משמעותי בעלויות. חברת Alterntivo הצ’כית תהיה שותפתה של אקטליס בשטח ותעניק את התמיכה הנדרשת ללקוח.

המתגים של אקטליס נטוורקס נמצאים בשימוש בקרב מאות ספקי שירות בלמעלה מ- 30 מדינות, ומעבירים תקשורת של עד מאות מגהביטים לשניה, בטווחים של עד מאה קילומטרים.

אונדריי ולנטה, מנכ”ל Alternativo אומר: “השימוש במערכות של אקטליס מאפשר לנו לפרוש תשתיות מהר יותר, ותוך יעילות פיננסית גבוהה יותר כשאנחנו פורסים תקשורת לאתרים חדשים או משדרגים שירות לאתרים קיימים. הציוד של אקטליס מאפשר העברה של תקשורת בקצבים גבוהים יותר מכל האלטרנטיבות האחרות בשוק, באמינות גבוהה ותוך חסכון משמעותי בהשקעה. היכולת של הציוד של אקטליס לתפקד מיטבית בתנאי סביבה קשים, ובחללים מצומצמים להתקנת הציוד, הינו מרכיב מכריע בבחירה שלנו בפתרונותיה.”

טוביה ברלב, ממייסדי אקטליס ומנכל החברה, אומר: “זהו הסכם נוסף, הפעם בצ’כיה, לצד שותף מקומי, Alternativo. במסגרת הסכם זה נספק לתושבי צ’כיה, באמצעות ספק הטלקום הגדול שלה, תקשורת רחבת סרט באמינות גבוהה מאד ובאופן מיידי על גבי תשתיות נחושת. אחד היתרונות בפתרונות שפיתחנו הוא באפשרות לספק את השירות היום וגם בעתיד, זאת משום שאותן מערכות תומכות במידה שווה בנחושת ובסיבים אופטיים. ההרחבה בעתיד לא תהיה תלויה בעלויות נוספות”.

תגובות סגורות