חדשות היום

קיידנס מכריזה על שיתוף פעולה עם Dolby לפיתוח מכשירי הטלוויזיה הדיגיטליים הראשונים בעולם

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) מודיעה על שיתוף פעולה עם Dolby Laboratories שיאפשר את פיתוחם של מכשירי הטלוויזיה הראשונים בעולם הכוללים את טכנולוגיית Dolby Atmos.

טכנולוגיית Dolby Atmos מבוססת על מפענח המולטיסטרים Dolby MS12 v2.0, שהנו גרסה המותאמת ל”מקדימים לאמץ טכנולוגיות” עבור ליבת Tensilica® HiFi DSP של קיידנס עבור תכנוני מערכות על-גבי שבב (Soc).

טכנולוגיית ה- MS12 v2מאפשרת העברה של חווית קול מקיפה של Dolby Atmos דרך הרמקולים הסטנדרטיים של מכשיר הטלוויזיה. המאזין זוכה לחוויית האזנה עשירה ועוטפת עם דיוק מרחבי מתקדם של צלילים וקולות נפרדים במרחב תלת-ממדי.

ה- Tensilica HiFi DSPהיא משפחת ה-DSP הניתנת לרישוי הנפוצה ביותר לתחומי השמע/קול/דיבור, בעלת תמיכה ביותר מ-200 חבילות תוכנה מוכחות לשמע/קול בקרב יותר מ-75 שותפות תוכנה בתוכנית השותפות Tensilica Xtensions™.

“קיידנס ממשיכה לספק עבור יצרני ה-OEM’s המובילות לטלוויזיות דיגיטליות ולחברות המוליכים למחצה את טכנולוגיות האודיו המתקדמות ביותר, המשופרות באמצעות Tensilica HiFi DSP”, אומר לארי פריזווה, מנהל השיווק בקבוצת IP האודיו/וידאו בקיידנס. “אנו שמחים ששיתוף הפעולה שלנו עם Dolby איפשר את יצירת מכשירי הטלוויזיה הראשונים בעולם הכוללים את טכנולוגייתDolby Atmos”.

תגובות סגורות